Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2493 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 12445

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
• Stanowisko pracy zlokalizowane w pokojach biurowych.
• Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem.
• Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej.
• Obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę.
• Czas pracy zgodnie z ustawą o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.

Zakres zadań

  • przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bhp, a także informowanie na bieżąco pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń
  • sprawowanie nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy pracowników pracujących w KPRM
  • prowadzenie szkoleń z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy (instruktaż ogólny i stanowiskowy) dla nowo zatrudnionych pracowników, osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, wolontariuszy oraz osób odbywających staże zawodowe lub praktyki
  • udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy w KPRM
  • ocena założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy, zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bhp w tych założeniach i dokumentacji, a także branie udziału w przekazywaniu do użytkowania powstających lub przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy, oraz urządzeń mających wpływ na warunki pracy i bezpieczeństwo pracowników, a także współpraca z laboratoriami upoważnionymi do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy
  • doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy, uczestnictwo w konsultacjach w zaresie bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy; współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami
  • udział w ustalaniu przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy i wypadków w drodze do pracy lub z pracy oraz przygotowywanie, opracowywanie dokumentacji wynikającej z badania tych wypadków, sporządzanie statystycznej karty wypadku przy pracy, a także prowadzenie rejestru, przechowywanie dokumentacji dotyczącej wypadków oraz stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby
  • współpraca z pionem kadrowym w zakresie szkoleń okresowych w dziedzinie bhp

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo wyższe i studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 5 lat doświadczenia zawodowego w służbie bhp
  • Aktualne szkolenie okresowe z dziedziny bhp dla pracowników służby bhp
  • Znajomość przepisów z zakresu bhp, ubezpieczeń społecznych, prawa budowlanego, służby cywilnej
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń z zakresu bhp
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
  • Znajomość programu MS Office
  • Umiejętność samodzielnej organizacji pracy
  • Znajomość języka angielskiego na poziome B1
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość regulacji prawnych i zasad organizacji Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
  • Posiadanie przygotowania zawodowego i uprawnień wynikających z ustawy prawo budowlane
  • Powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Aktualne szkolenia dla inspektorów ppoż.
 

Podobne oferty