Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach
Białobrzegi
praca stacjonarna
2408 dni temu
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Białobrzegach
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Białobrzegi
Ogłoszenie o naborze Nr 15611

Warunki pracy

Jednopiętrowy budynek Komendy Powiatowej PSP w Białobrzegach. Budynek nie w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych, bariery architektoniczne: brak zainstalowanych wind, brak podjazdów dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowisko pracy na pierwszym piętrze, wyposażone w sprzęt biurowy, telefon. Praca jednozmianowa, ośmiogodzinna, od poniedziałku do piątku, od 7.30 do 15.30 (wg. ustalonego miesięcznego harmonogramu). Obsługa urządzeń biurowych, w tym komputera z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Kontakty zewnętrzne z petentami i jednostkami organizacyjnymi Państwowej Straży Pożarnej.

Zakres zadań

  • Prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu Komendanta Powiatowego PSP w Białobrzegach oraz koordynowanie czynności kancelaryjnych w zakresie bieżącego nadzoru nad prawidłowością wykonywania czynności kancelaryjnych.
  • Opracowywanie i ewidencjonowanie zarządzeń, decyzji, instrukcji, regulaminów, procedur oraz wytycznych Komendanta Powiatowego PSP.
  • Prowadzenie spraw osobowych strażaków i pracowników cywilnych, emerytów i rencistów oraz realizowanie polityki kadrowo-płacowej Komendanta Powiatowego PSP, a także przygotowywanie wniosków dotyczących awansów i wyróżnień.
  • Przygotowywanie elementów składowych do list płac strażaków i pracowników cywilnych.
  • Prowadzenie ewidencji czasu służby pracowników.
  • Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków w Komendzie Powiatowej PSP.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Znajomość procedur urzędniczych i administracyjnych.
  • Znajomość przepisów: ustawy o Państwowej Straży Pożarnej , ustawy o Służbie Cywilnej oraz Kodeksu Pracy i Kodeksu Postępowania Administracyjnego.
  • Umiejętność biegłej obsługi technicznych urządzeń biurowych, w tym komputera, telefaksu, scanera.
  • Punktualność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność.
  • Zdolność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność interpretacji przepisów.
  • Dobra organizacja pracy.
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym.
 

Podobne oferty