Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 19689
Warunki pracy
Praca wykonywana jest w siedzibie MSWiA w budynku przy ul. Syreny 23 w Warszawie. Budynek nie jest dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku nie ma podjazdu umożliwiającego dostęp osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich.Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane z poruszaniem się po terenie MSWiA oraz poza nim.
Praca związana jest z krajowymi wyjazdami służbowymi.
Zakres zadań
- Prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zgody na rozszerzenie lub ograniczenie działalności SP ZOZ MSWiA.
- Dokonywanie oceny zasadności wyrażenia zgody lub odmowy na prowadzenie określonej, wyodrębnionej organizacyjnie działalności innej niż działalność lecznicza.
- Prowadzenie spraw dotyczących wyrażenia zgody lub odmowy na zbycie, oddanie w dzierżawę, najem lub użytkowanie albo użyczenia aktywów trwałych oraz sprawozdawczości w przedmiotowym zakresie.
- Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem przez SP ZOZ MSWiA aktywów trwałych.
- Ocena gospodarowania mieniem SP ZOZ MSWiA w obszarze wykorzystywania nieruchomości na działalność statutową.
- Prowadzenie spraw dotyczących przyjmowania nieruchomości w drodze darowizny.
- Prowadzenie spraw związanych z wniesieniem majątku do SP ZOZ MSWiA lub przysługującego mu do niego prawa w formie aportu do spółek, jego przekazania fundacji lub stowarzyszeniu.
- Współuczestniczenie w ocenie raportów o sytuacji ekonomiczno-finansowej SP ZOZ MSWiA oraz programów naprawczych (restrukturyzacyjnych), a także monitorowanie ich realizacji odpowiednio do nadzorowanego obszaru.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe w zakresie ekonomii lub finansów lub zarządzania lub zdrowia publicznegodoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Doświadczenie zawodowe powyżej 3 lat w obszarze finansów publicznych lub księgowości lub administracji publicznej.
- Znajomość ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami oraz ustawy z dnia 16 grudnia 2016r. o zasadach zarządzania mieniem państwowym.
- Kreatywność, umiejętność myślenia analitycznego.
- Umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów, współpracy, skutecznego komunikowania się, rzetelność, gotowość do doskonalenia zawodowego.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Ukończone studia podyplomowe w zakresie organizacji/zarządzania w ochronie zdrowia.
- Doświadczenie zawodowe powyżej 1 roku w obszarze ochrony zdrowia.
- Poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą ZASTRZEŻONE/POUFNE lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1167 – t.j.).
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość ustawy - Kodeks cywilny.
- Umiejętność analizy oraz identyfikacji ryzyk związanych z wyrażaniem zgody lub odmowy na zmianę zakresu działalności podmiotów leczniczych.