Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska Sporządzanie ofert handlowych. Przyjmowanie, wprowadzanie i koordynacja zamówień. Aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych. Opieka nad powierzonym miejscem pracy. Przygotowanie raportów. Współpraca z innymi działami. Bezpośrednia obsługa odwiedzających i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym. Zadania: efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża), praca z klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny a także osobisty. przedstawienie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.
Firma OPOLTRANS jest największym w Polsce dystrybutorem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów użytkowych. Zajmuje się również sprzedażą naczep MEGA oraz jej podzespołów. Siedziba firmy wraz z magazynem centralnym mieści się w Brzeziu koło Opola. Nowoczesny magazyn, 100.000 pozycji magazynowych oraz flota ponad 300 samochodów zapewnia codzienne dostawy części zamiennych zgodnie z wymaganiami klientów pod wskazany adres. Sieć hurtowni rozmieszczona w dużych miastach Polski pozwala na szeroki obszar działania, a dobrze wyszkoleni handlowcy zapewniają profesjonalną obsługę klientów.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy i rozszerzeniem jej działalności, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Handlowiec - branża motoryzacyjna
Miejsce pracy: Gliwice
Wymagania:
Wykształcenie minimum średnie (mechaniczne lub samochodowe)
Znajomość podstaw motoryzacji najlepiej w sektorze samochodów ciężarowych
Opoltrans Sieć Hurtowni Motoryzacyjnych zajmuje się kompleksową obsługą i zaopatrzeniem firm transportowych i serwisów samochodowych w części zamienne i usługi. Jest importerem części zamiennych z całego świata i obsługuje docelowo wiele tysięcy firm transportowych, serwisowych i handlowych w kraju i w Europie.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: budowanie trwałych relacji biznesowych z Klientami, aktywne pozyskiwanie Klientów, realizacja celów sprzedażowych, rozwijanie sprzedaży na wyznaczonym obszarze, rozpoznawanie potrzeb Klientów i profesjonalne doradztwo, prezentacja i wprowadzanie...
Główny zakres obowiązków: Przygotowywanie kompleksowych ofert handlowych dla klientów; Bezpośrednia obsługa klientów w oddziale; Zapewnianie klientom firmy doradztwa technicznego; Utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 15 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj szybkoaplikuj bez CV
18 godz.
Opis stanowiska Sporządzanie ofert handlowych. Przyjmowanie, wprowadzanie i koordynacja zamówień. Aktywne poszukiwanie nowych kontaktów handlowych. Opieka nad powierzonym miejscem pracy. Przygotowanie raportów. Współpraca z innymi działami. Bezpośrednia obsługa odwiedzających i...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska: Dostarczanie zamówionych towarów do klientów; Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta; Dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów; Opieka nad klientami z rejonu – doradztwo, dobór i sprzedaż części oraz innych produktów; Analiza i rozpoznawanie potrzeb klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym. Zadania: efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża), praca z klientem poprzez kontakt mailowy, telefoniczny a także osobisty. przedstawienie oferty handlowej, prowadzenie negocjacji...
Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: analiza i planowanie współpracy z Klientami, przedstawianie oferty spółki, pozyskiwanie nowych Klientów, cykliczne wizyty u Klientów.