Naszym klientem jest międzynarodowa firma z amerykańskim kapitałem z branży retail i e-commerce.
Poszukujemy doświadczonego managera, który zajmie się zarządzaniem procesami wsparcia dla infrastruktury w firmie oraz będzie odpowiedzialny za narzędzia pracy dla wszystkich użytkowników w Europie.
Osoba ta będzie całościowo odpowiedzialna za projekty, będzie miała wpływ na budżet, będzie tworzyć plany oraz koordynować wszystkie działania związane z infrastrukturą przeznaczoną dla miejsca pracy.
Zakres obowiązków:
• Zarządzanie zasobami europejskimi związanymi z tworzeniem infrastruktury miejsca pracy oraz działaniami naprawczymi;
• Standaryzacja sprzętu oraz oprogramowania zgodnie z polityką i wytycznymi firmy
• Zarządzanie lokalnymi działaniami i budżetem;
• Zarządzanie zespołami w krajach europejskich;
• Planowanie odświeżenia technologii i wymiany sprzętu.
• Wdrożenie globalnych wytycznych dotyczących bezpieczeństwa;
• Współpraca z dostawcami i centrami serwisowymi.
Oczekiwania:
• Min. 5 lat doświadczenia związanego z zarządzaniem infrastrukturą miejsca pracy;
• Wiedza na temat technologii miejsca pracy w tym: serwerów, telefonów, drukarek sieciowych oraz wszelkiego rodzaju urządzeń użytkownika końcowego;
• Doświadczenie w zarządzaniu, tworzeniu strategii oraz krótko i długoterminowych planów;
• Dobre umiejętności analityczne - uporządkowane i metodyczne podejście do pracy;
• Umiejętność jasnej i efektywnej komunikacji zarówno ze specjalistami IT jak i innymi działami firmy;
• Gotowość do podróży służbowych do 20% w roku;
• Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację w międzynarodowym środowisku.
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
• Pakiet relokacyjny;
• Opieka medyczna - w całości pokryta przez pracodawcę;
• Karta multisport;
• Ubezpieczenie na życie;
• Elastyczny czas pracy;
• Parking, szatnia i prysznice dla rowerzystów.
Prosimy o CV w j. angielskim.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.