Najnowsze oferty pracy

  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Technical Customer Support with Polish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...
Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk/ Informatyk (Linux)

Recruitment Solutions
Warszawa
praca stacjonarna
2727 dni temu
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Certyfikaty:
2505 agencja doradztwa personalnego

Dla naszego Klienta - firmy zajmującej się projektowaniem, instalacją oraz serwisowaniem zaawansowanych technologicznie systemów dedykowanych dla transportu publicznego, do pracy na stałe pilnie poszukujemy zmotywowanych i odpowiedzialnych osób na stanowisko:

Helpdesk/ Informatyk (Linux)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KH26/16PP

Kluczowe zadania to:

  • zdalne rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wyspecjalizowanym oprogramowaniem (systemy na routerze VPN)
  • bieżące wsparcie klientów i pracowników w zakresie obsługi urządzeń i aplikacji IT oraz systemów parkingowych
  • przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów
  • helpdesk, konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, zakupy sprzętu IT itp.
  • bezpośrednia współpraca z klientami firmy, wyjazdy serwisowe/ instalacyjne na terenie Polski

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • ok. 1-2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziana branża techniczna)
  • wykształcenie min. średnie, kierunkowe (informatyka, elektronika)
  • dobra znajomość systemów Linux (warunek konieczny), Windows
  • znajomość relacyjnych baz danych PostgreSQL, MSSQL
  • znajomość protokołu TCP/IP, podstawowe konfiguracje VPN, VOIP, Routing, Switching, Firewall
  • umiejętności manualno - techniczne pozwalające swobodnie pracować z instalacjami okablowania oraz sprzętu IT
  • umiejętność obsługi technicznej sprzętu komputerowego, sieciowego oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się, łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
  • chęć poznawania nowych obszarów związanych z IT
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (zwłaszcza język techniczny)
  • komunikatywność, umiejętność pracy zarówno zespołowej, jak i samodzielnej
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność realizacji kilku zadań równolegle przy trafnym ustalaniu priorytetów
  • prawo jazdy kat. B (czynne) oraz gotowość do sporadycznych wyjazdów do klientów

Nasz Klient oferuje:

  • stałą, ciekawą i stabilną pracę (pełen etat, umowa o pracę)
  • odpowiednie do stanowiska warunki oraz narzędzia pracy
  • możliwość uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów informatycznych i zdobywanie doświadczenia w gronie pasjonatów

Jeśli jesteś Informatykiem z dobrą znajomością Linuxa, szybko przyswajasz nową wiedzę i chcesz dołączyć do grona pasjonatów swojej pracy - nie zwlekaj, prześlij nam swoje CV już dziś!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH26/16PP w tytule e-maila.

 

Podobne oferty

  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Members Support Specialist with Swedish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Danish

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with German

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Technical customer support specialist with Swedish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Technical Customer Support with Polish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Support customers for security cameras and system uses (pre and after-sales) Assisting our customers via inbound & outbound calls and via chats/emails; Collaborating with other departments to ensure customer satisfaction and resolution of issues; Handling inquiries, resolving complaints, and...