Pracownik działu wsparcia technicznego / Helpdesk
Zakres obowiązków na stanowisku:
- utrzymanie techniczne/serwisowe urządzeń i sieci telekomunikacyjnej w zakresie problemów zgłaszanych
przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych.
- wsparcie techniczne biura obsługi klienta
- gospodarka magazynowa sprzętu telekomunikacyjnego
- udział w projektach związanych z rozwojem sieci aglomeracyjnej operatora
Poszukujemy osób zdeterminowanych w działaniu, dla których praca będzie nie tylko obowiązkiem, ale i
sposobem na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności i rozwój w zakresie ogólnie pojętej
telekomunikacji przez co będzie dawać wiele satysfakcji.
Wymagania:
- minimum średnie wykształcenie;
- mile widziane prawo jazdy kat. B;
- znajomość zagadnień telekomunikacyjnych w zakresie sieci miedzianych Ethernet
- mile widziana podstawowa znajomość zagadnień z zakresu sieci światłowodowych;
- znajomość zagadnień protokołu TCP/IP
- dobra znajomość systemu operacyjnego Linux oraz Windows (XP, Vista, 7, 8) w zakresie rozwiązań
sieciowych
- znajomość konfiguracji i utrzymania urządzeń CISCO (mile widziany certyfikat CISCO CCNA)
- motywacja, zaangażowanie i chęć doskonalenia swoich umiejętności;
- dobra organizacja pracy i umiejętność planowania;
- pogodne usposobienie i łatwość w nawiązywaniu kontaktu ze współpracownikami oraz umiejętność pracy
w grupie będzie istotnym atutem;
Oferujemy:
- praca w młodym, dynamicznym zespole;
- ciągłe obcowanie z nowoczesnymi technologiami;
- możliwości rozwoju;
- przyjazna atmosfera pracy;