Helpdesk Specialist
Warszawa
Helpdesk Specialist
Warszawa
Nr Ref.: 1059166
Warszawa
Nr Ref.: 1059166
HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej dziedzinie ekspertów.
Dla naszego Klienta – firmy z branży logistycznej – poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:
Helpdesk Specialist
Lokalizacja: Warszawa
Realizacja: od zaraz
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B / zlecenie / dzieło)
Opis stanowiska:
• Przyjmowanie i wstępna analiza zgłoszeń obejmujących wsparcie IT wszystkich użytkowników zgodnie z obowiązującymi procedurami,
• Koordynacja zgłoszeń, monitorowanie otwartych zgłoszeń oraz informowanie użytkowników o bieżącym statusie zgłoszenia,
• Kontakty z lokalnymi oddziałami IT (2 linia wsparcia) oraz Group IT (3 linia wsparcia),
• Zarządzanie kontami i hasłami użytkowników na wielu platformach,
• Komunikacja dotycząca awarii i nieprawidłowości w systemie Windows,
• Monitorowanie i rozwiązanie problemów w infrastrukturze IT,
• Rozwiązywanie problemów obejmujących sieć globalną we współpracy z dostawcami usług,
• Rozwój i utrzymanie dokumentacji dotyczącej wsparcia,
Wymagania:
• Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
• Doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie informatyczne,
• Komunikatywność i zorientowane na użytkownika końcowego,
• Dokładność, skrupulatność i terminowość w obsłudze otwartych zgłoszeń,
• Umiejętność szybkiego uczenia się oraz przekazywania zdobytej wiedzy,
• Mile widziana znajomość zagadnień ITIL,
Oferujemy:
• Wynagrodzenie płatne w terminie 14 dni,
• Ubezpieczenie OC od wykonywanej pracy,
• Benefity pozapłacowe: m.in. Medicover, Multisport ,
• Partycypowanie w kosztach przyszłych szkoleń, udział w konferencjach technicznych i pozatechnicznych,
• Elastyczność formy zatrudnienia – umowa podwykonawcza (B2B) lub umowa zlecenie.
hays.pl |