Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
HR Advisor
Job location: Kraków
Nr ref.: 6-12-38608/PC
Grafton Recruitment poleca nową organizację na rynku- globalne centrum biznesu, otwierające w Krakowie swoje biuro w marcu 2016 roku.
Poszukujemy osób posiadających wiedzę i doświadczenia w Human Recources w obszarach: Compensation&Benefits, Learnining&Develpment, Lifecycle Management, HR Administartion.
Będziesz miał możliwość budowania struktury firmy od samego początku, tworzyć zespół i brać udział w rozwoju globalnego centrum biznesowego podczas migracji wiedzy w Niemczech i Szwajcarii.
Obowiązki:
Zapewnienie obsługi pracowników firmy pod względem informacji związanych z obszarem HR: administracja, zarządzanie obiegiem dokumentów HR, rozwój, koordynacja szkoleń, zarządzanie platformą e-learningową, udzielanie informacji pracownikom na tematy związane z benefitami i wynagrodzeniami.
Poszukujemy osób posiadających wiedzę i doświadczenia w Human Recources w obszarach: Compensation&Benefits, Learnining&Develpment, Lifecycle Management, HR Administartion.
Będziesz miał możliwość budowania struktury firmy od samego początku, tworzyć zespół i brać udział w rozwoju globalnego centrum biznesowego podczas migracji wiedzy w Niemczech i Szwajcarii.
Obowiązki:
Zapewnienie obsługi pracowników firmy pod względem informacji związanych z obszarem HR: administracja, zarządzanie obiegiem dokumentów HR, rozwój, koordynacja szkoleń, zarządzanie platformą e-learningową, udzielanie informacji pracownikom na tematy związane z benefitami i wynagrodzeniami.
Requirements:
- 1-3 lata doświadczenia na stanowisku: HR Advisor, HR Delivery Specialist, HR Services Specialist lub pokrewne
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym (min. C1)
- znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym (min. B2)
- doświadczenie w środowisku korporacyjnym
- umiejętność pracy w zespole
- nastawienie na sukces i chęć rozwoju w nowopowstającej strukturze
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe w obszarze ZZL lub Psychologii
- znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym
Benefits:
- możliwość rozwoju w strukturach od początku istnienia organizacji
- budowanie marki na rynku polskim
- możliwość rozwoju, udziału w licznych szkoleniach
- możliwość uczestnictwa w transition
- ustrukturyzowana ścieżka rozwoju/ awansu
- praca dla stabilnej organizacji, na podstawie umowy o pracę (pełny wymiar czasu pracy)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".