Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
I linia wsparcia (hiszpański)

I linia wsparcia (hiszpański)

Devire Sp. z o.o
Warszawa
praca stacjonarna
2469 dni temu

Agencja zatrudnienia nr licencji 3260

Find your own at devire.pl

Miejsce pracy/

Location: Warszawa

Nr ref.: DEKKO04597

Poszukujemy pracownika dla miedzynarodowej firmy z branży IT.
Jeśli chciałbyś / chciałabyś rozpocząć karierę zawodową w globalnej firmie i wykorzystywać znajomość języka hiszpańskiego - mamy dla Ciebie idealną pracę!
Brak doświadczenia lub doświadczenie w innej branży nie jest przeszkodą! Będziesz odpowiedzialny za: przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników, współpracę z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia),  udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac.

I linia wsparcia (hiszpański)
Specjalista, młodszy specjalista, konsultant ds. obsługi klienta, IT, wsparcie techniczne, Customer Service Team, Specjalista ds. Wsparcia Klienta Międzynarodowego, spanish speaking, hiszpański, spanish, obsługa klienta, opiekun klienta, specjalista ds. obsługi, customer service, konsultant telefoniczny, przedstawiciel działu obsługi klienta, obsługa klienta z językiem hiszpańskim, konsultant infolinii, ekspert,telefoniczny doradca, specjalista ds. obsługi klienta, Infolinia przychodząca, junior specialist, młodszy specjalista, Pracownik Centrum Zgłoszeniowego, student, Konsultant telesprzedaży, praca z językiem hiszpańskim, praca dla studenta,
- biegła znajomość języka hiszpańskiego (warunek konieczny),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (do komunikacji wewnętrznej w firmie),
- znajomość systemów Windows na poziomie administracyjnym.



-wynagrodzenie: 4250 – 4750zł brutto ,
-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (bezpośrednio przez pracodawcę),
-okazję do wyspania się rano i rozpoczynania pracy po godzinie 12 :),
-bogaty pakiet benefitów: ubezpieczenie, kartę sportową, prywatną opiekę medyczną,
-brak dress code, mamy za to dobrą atmosferę w pracy i wiele okazji do świętowania,
rozwój w obszarze IT (objęte stanowisko jest punktem wyjściowym do dalszego rozwoju w pozostałych sekcjach IT),
wiedzę – doświadczenie jest mile widziane, ale w razie potrzeby, wszystkiego Cię nauczymy- zapewniamy szkolenie od 2 tygodni w zwyż.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji"

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.