Najnowsze oferty pracy

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...
Zobacz więcej ofert pracy

Informatyk (Help Desk)

Alfa Elektro Sp. z o.o.
Katowice
praca stacjonarna
2396 dni temu
Należymy do międzynarodowej Grupy SONEPAR, obecnej w 35 krajach na 5 kontynentach!


Szczycimy się ponad 20-letnią działalnością na polskim rynku!


Jesteśmy liderem w swojej branży!


Posiadamy 64 oddziały handlowe, zatrudniamy blisko 500 osób!


Osiągnęliśmy 433 mln obrotu w 2012 roku!


Odwiedź nas na:
alfaelektro.com.pl

Alfa Elektro to sieć hurtowni oferujących szeroki asortyment produktów elektrotechnicznych: od kabli i przewodów, poprzez oświetlenie, aż do aparatów i elementów automatyki, wraz z całą gamą produktów uzupełniających. W swojej ofercie posiada produkty ponad 100 dostawców, dedykowane dla klientów profesjonalnych z sektora B2B. Posiada ponad 80 własnych oddziałów handlowych w całej Polsce. To firma z bogatą, ponad 25-letnią tradycją. Jednocześnie należy do najbardziej nowoczesnych, prężnie działających przedsiębiorstw, gdzie pracownicy mają możliwość rozwoju swojej wiedzy i kompetencji dzięki szerokiej ofercie różnorodnych szkoleń. W swojej działalności hołduje wysokim standardom zarządzania i etyki biznesu, charakterystycznym dla całej Grupy SONEPAR – francuskiej, rodzinnej firmy o zasięgu globalnym, której Alfa Elektro jest częścią. Jako Grupa – obejmuje swoim zasięgiem 5 kontynentów, 41 krajów, zatrudnia ponad 40 000 współpracowników.

Misja firmy: „Właściwe rozwiązania elektrotechniczne we właściwym miejscu i czasie.”

Wizja firmy „Chcemy być firmą pierwszego wyboru dla klientów i pracowników, łączącą kompetencje techniczne z doskonałą organizacją.”

 


Informatyk (Help Desk)

Miejsce pracy: Katowice

Główne zadania na stanowisku to:

  • Pierwsza linia wsparcia technicznego - telefoniczne przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od pracowników firmy;
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów w zakresie sprzętu i oprogramowania;
  • Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury i systemów IT;
  • Instalacja oprogramowania biznesowego (zgodnie z procedurami i przyjętymi standardami);
  • Współpraca z pracownikami realizującymi zadania w obszarze infrastruktury i systemów IT.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (studenci z ostatnich lat studiów);
  • Wiedza w obszarze informatyki: stacje robocze, monitory, drukarki;
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
  • Dobra znajomość systemów z rodziny MS Windows;
  • Umiejętność działania w zespole;
  • Kreatywność, zdolność przewidywania i analizowania problemów;
  • Otwartość na nowe doświadczenia;
  • Znajomość systemu Linux, zagadnień sieciowych będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  •  Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
  • Prywatną opiekę medyczną;
  • Dofinansowanie aktywności sportowej;
  • Dobrowolne ubezpieczenie grupowe;
  • Możliwość rozwoju zawodowego.



*Koniecznie dołącz poniższą klauzulę:
"Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych Dz. U. Nr 133, poz. 833, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji w Alfa Elektro Sp. z o.o."
 

Poznaj

Sonepar Polska sp. z o.o.

Sonepar Polska (dawniej Alfa Elektro) to sieć hurtowni oferujących szeroki asortyment produktów elektrotechnicznych: od kabli i przewodów, poprzez oświetlenie, aż do aparatów i elementów automatyki, wraz z całą gamą produktów uzupełniających. W swojej ofercie posiada produkty ponad 100 dostawców, dedykowane dla klientów profesjonalnych z sektora B2B. Posiada ponad 80 własnych oddziałów handlowych w całej Polsce. To firma z bogatą, ponad 30-letnią tradycją. Jednocześnie należy do najbardziej nowoczesnych, prężnie działających przedsiębiorstw, gdzie pracownicy mają możliwość rozwoju swojej wiedzy i kompetencji dzięki szerokiej ofercie różnorodnych szkoleń. W swojej działalności hołduje wysokim standardom zarządzania i etyki biznesu, charakterystycznym dla całej Grupy SONEPAR – francuskiej, rodzinnej firmy o zasięgu globalnym. Jako Grupa – obejmuje swoim zasięgiem 5 kontynentów, 40 krajów, zatrudnia 44 000 pracowników.

Misja firmy: „Właściwe rozwiązania elektrotechniczne we właściwym miejscu i czasie.”

Wizja firmy „Chcemy być firmą pierwszego wyboru dla klientów i pracowników, łączącą kompetencje techniczne z doskonałą organizacją oraz ideą zrównoważonego rozwoju. Być La Référence! „

Podobne oferty

  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. wsparcia użytkownika it

    PKO Bank Polski   Częstochowa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Na co dzień w naszym zespole:przyjmujesz oraz rejestrujesz telefoniczne zgłoszenia − awarie i potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT,pomagasz pracownikom zdalnie rozwiązać ich problemy z komputerem,współpracujesz z firmami zewnętrznymi IT, które realizują lub...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego; zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach informatycznych; wspieranie...
  • IT Help Desk Assistant

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń w systemie serwisowym; Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów; Diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów związanych z awariami urządzeń i systemów informatycznych; Obsługa...
  • Starszy Specjalista / Starsza Specjalistka ds. Service Desk

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twoje zadania: utrzymanie ciągłości pracy użytkowników systemu poprzez zapewnienie wsparcia technicznego (zdalnie oraz lokalnie) zapewnienie ciągłości działania systemów informatycznych w obszarze wsparcia IT w przypadku awarii; zarządzanie kontami użytkowników w systemach...
  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Konsultant ds. Wsparcia Technicznego IT

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za lokalne i zdalne wsparcie użytkowników końcowych, zarządzanie infrastrukturą sprzętową oraz pomaganie w rozwiązywaniu wszelkich problemów IT. Dziedzina, w której będziesz pracować obejmuje wszystko, począwszy od Microsoft 365, aplikacji i wirtualnych maszyn...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Na rozgrzewkę kilka pytań: Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy? Znasz technologię i systemy mobilne? Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce? Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN? Konfiguracja i zarządzanie urządzeniami sieciowymi nie stanowi...