Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy kandydata/-tki na stanowisko:
Informatyk – Helpdesk
Miejsce pracy: łódzkie/ Pabianice
Nr Ref.: INF/LDZ/2016
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- konfiguracja sieci drukarek i telefonów
- obsługa Helpdesk (2 linia wsparcia)
- wsparcie całego działu IT klienta
- zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi
Wymagania:
- biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku) - warunek konieczny
- wiedza na temat konfiguracji sieci, drukarek i telefonów
- zainteresowanie i chęć rozwoju w IT Support
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Helpdesku
- komunikatywność, zaangażowanie w pracę
Oferujemy:
- umowę o pracę (zatrudnienie bezpośrednio przez naszego Klienta)
- atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, dopłata do kart sportowych/ lunchu)
- pracę w ambitnym zespole, w pozytywnej atmosferze wspierającej kreatywność i rozwój
- możliwość rozwoju umiejętności językowych
- możliwość zbudowania nowych obszarów kompetencji
Oferta dotyczy pracy stałej.