Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. – światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Informatyk – Helpdesk
Miejsce pracy: wielkopolskie/ Gądki koło Poznania
Zakres zadań na stanowisku:
- konfiguracja sieci drukarek i telefonów
- obsługa Helpdesk (1 linia wsparcia)
- zarządzanie siecią LAN/WAN
- wsparcie całego działu IT klienta (projekt zespołowy)
Wymagania:
- mile widziane doświadczenie w zakresie obsługi Helpdesku (1 linia wsparcia)
- wiedza na temat konfiguracji sieci, drukarek i telefonów
- komunikatywność
- biegła znajomość języka angielskiego (praca w międzynarodowym środowisku)
- mile widziani studenci ostatnich lat studiów informatycznych lub technikum informatycznego
Oferujemy:
- możliwość zdobycia unikalnego doświadczenia w międzynarodowym projekcie IT dla klienta o zasięgu globalnym i bardzo rozpoznawalnej marce
- pracę przy projekcie na podstawie umowy zlecenie na okres ok 2 miesięcy
- możliwość rozwoju umiejętności językowych