Firma SE Bordnetze Polska w Gorzowie Wlkp. poszukuje kandydatów na stanowisko:
- wykształcenia wyższego,
- gotowości do pracy w delegacji,
- dobrej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, język angielski komunikatywnie,
- umiejętności obsługi programów MS OFFICE,
- odporności na stres, operatywności, kreatywności, dyspozycyjności, komunikatywności.
- terminowe opracowywanie reklamacji od klientów zewnętrznych,
- wprowadzenie działań i zarządzanie akcjami w celu zapobieżenia wydostania się wadliwego wyrobu na zewnątrz firmy,
- ustalanie wraz z innymi działami firmy środków zaradczych do reklamacji,
- przeprowadzanie analiz przyczyn błędów,
- koordynacja działań związanych z akcjami u klientów,
- działania zamierzone z nastawieniem na eliminowanie poszczególnych źródeł błędów, wykrywanie luk systemowych,
- polepszanie jakości wyrobu.
Oferty pisemne - życiorys tabelaryczny (CV), list motywacyjny prosimy składać w siedzibie firmy w Dziale Personalnym - Biuro Rekrutacji lub elektronicznie.
Informujemy że, odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Prosimy o dopisanie poniższej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez SE Bordnetze Polska Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Pani/Panu prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Pani/Pana danych.