- Ogłoszenie nr: 169732
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 maja 2015 r.
Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu
- Komendant Bieszczadzkiego Oddziału Straży Granicznej
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Przemyślu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Bieszczadzki Oddział Straży Granicznej w Przemyślu, ul. Mickiewicza 34, 37-700 Przemyśl
Miejsce wykonywania pracy:
- Przemyśl
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- odbieranie i wysyłanie korespondencji urzędowej związanej z bieżącą działalnością Ośrodka,
- przekazywanie do właściwego sądu, prokuratury lub organów administracji państwowej korespondencji dotyczącej cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców,
- wykonywanie czynności związanych z zapewnieniem cudzoziemcom ustawowego prawa do prowadzenia prywatnej korespondencji przesyłanej z i do Strzeżonego Ośrodka, w szczególności przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie do osób odpowiedzialnych za doręczenie tej korespondencji oraz odesłanie właściwym nadawcom potwierdzeń jej odbioru,
- redagowanie pism, obsługa urządzeń biurowych, poczty elektronicznej.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca w siedzibie urzędu, praca o charakterze statycznym - przy komputerze oraz dynamicznym - przemieszczanie się na terenie oddziału oraz poza oddział
praca z wykorzystaniem komputera, w budynku z przystosowanych dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek 4-pietrowy z windą.
Inne
Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 2.136,18 zł.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- obsługa pakietów MS Office i Open Office,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów