- Ogłoszenie nr: 171442
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 lipca 2015 r.
Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw doskonalenia zarządzania i organizacji działalności Urzędu
- w Biurze Organizacyjnym i Kadr
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Lubuski Urząd Wojewódzki
ul. Jagiellończyka 8
66-400 Gorzów Wlkp.
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie spraw z zakresu zarządzania jakością w Urzędzie, w tym przeprowadzanie cyklicznie oceny działania Urzędu wg Wspólnej Metody Oceny CAF oraz opracowywanie jej wyników, a także inicjowanie realizacji zadań wynikających z samooceny wg metodologii CAF i monitorowanie ich realizacji;
- realizacja zadań związanych z wprowadzeniem przez Urząd usług świadczonych drogą elektroniczną, współpraca z biurami i wydziałami Urzędu oraz Oddziałem Informatyki w zakresie informatyzacji procedur administracyjnych, a także współpraca z Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji w zakresie usług publicznych świadczonych przez Urząd drogą elektroniczną udostępnianych na portalu ePUAP;
- realizacja zadań, w tym koordynowanie projektów, wynikających z wdrażania w Urzędzie nowych metod zarządzania i organizacji pracy, przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów, wytycznych oraz innych dokumentów związanych z doskonaleniem zarządzania oraz organizacją działalności Urzędu;
- kontrola jednostek rządowej administracji zespolonej oraz jednostek podporządkowanych Wojewodzie w zakresie określonym w programie kontroli oraz prowadzenie kontroli wewnętrznych w Urzędzie;
- proponowanie, inicjowanie oraz wdrażanie działań mających na celu uproszczenie i doskonalenie procedur administracyjnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- stres związany z wykonywaniem czynności kontrolnych.
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
- bariery architektoniczne: ograniczona możliwość poruszania się osób na wózkach inwalidzkich konieczna asysta innego pracownika;
- zainstalowana winda;
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym;
- miejsce pracy zlokalizowane na VIII piętrze w budynku XV-piętrowym.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- samodzielność w rozwiązywaniu problemów,
- znajomość obsługi pakietu biurowego Microsoft Office w zakresie: • obsługi edytora tekstów MS Word, • obsługi arkusza kalkulacyjnego MS Excel, • tworzenia prezentacji multimedialnych MS Power Point,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- wykształcenie wyższe ekonomiczne (zarządzanie) lub administracyjne,
- studia podyplomowe z zakresu zarządzania lub administracji,
- przeszkolenie lub doświadczenie w zakresie zarządzania projektem,
- przeszkolenie lub doświadczenie w zakresie zarządzania jakością w jednostkach administracji publicznej,
- wiedza i umiejętności w zakresie właściwego postępowania z dokumentacją elektroniczną,
- znajomość zasad techniki prawodawczej,
- doświadczenie w zakresie prowadzenia kontroli.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów