Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Limanowa Poborca Podatkowy Limanowa
Inspektor w I Dziale Obsługi Bezpośredniej

Inspektor w I Dziale Obsługi Bezpośredniej

Urząd Skarbowy w Limanowej
Limanowa
praca stacjonarna
3433 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 164688
  • Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2014 r.

Urząd Skarbowy w Limanowej

  • Naczelnik
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw recepcyjno - informacyjnych
  • w I Dziale Obsługi Bezpośredniej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Urząd Skarbowy w Limanowej
    ul.Matki Boskiej Bolesnej 9
    34-600 Limanowa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Limanowa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Bieżąca obsługa podatników i płatników na sali obsługi podatnika polegająca na udzielaniu informacji dotyczących aktualnie obowiązujących przepisów, przyjmowaniu deklaracji, wniosków, wydawaniu zaświadczeń o dochodach, o okresie prowadzenia działalności, VAT-25, certyfikaty rezydencji itp. w celu ułatwienia podatnikom kontaktu z urzędem.
  • Wprowadzanie do systemu POLTAX pierwszych stron z wszystkich deklaracji wpływających na stanowisko celem nadania numeru podatnika.
  • Współpraca z innymi komórkami urzędu skarbowego w celu bieżącego i prawidłowego wykonywania zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
  • Zakładanie i prowadzenie spraw w Bibliotece Akt w celu ich ewidencjonowania i późniejszego archiwizowania.
  • Udzielanie informacji i przygotowywanie danych w zakresie prowadzonych przez siebie spraw w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań.
  • Wydawanie zaświadczeń o miejscu zamieszkania lub siedziby dla celów podatkowych CFR-1 (certyfikat rezydencji) w celu załatwienia wniosków podatników.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Bieżący kontakt z podatnikami i innymi podmiotami.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa klientów zewnętrznych. Obiekt budynku B jest dwupiętrowy nie jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: brak windy, wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
    • znajomość innych wybranych przepisów prawa podatkowego,
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub prawniczym,
  • obsługa specjalistycznych programów komputerowych,
  • umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów