- Ogłoszenie nr: 164688
- Data ukazania się ogłoszenia: 21 listopada 2014 r.
Urząd Skarbowy w Limanowej
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw recepcyjno - informacyjnych
- w I Dziale Obsługi Bezpośredniej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy w Limanowej
ul.Matki Boskiej Bolesnej 9
34-600 Limanowa
Miejsce wykonywania pracy:
- Limanowa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Bieżąca obsługa podatników i płatników na sali obsługi podatnika polegająca na udzielaniu informacji dotyczących aktualnie obowiązujących przepisów, przyjmowaniu deklaracji, wniosków, wydawaniu zaświadczeń o dochodach, o okresie prowadzenia działalności, VAT-25, certyfikaty rezydencji itp. w celu ułatwienia podatnikom kontaktu z urzędem.
- Wprowadzanie do systemu POLTAX pierwszych stron z wszystkich deklaracji wpływających na stanowisko celem nadania numeru podatnika.
- Współpraca z innymi komórkami urzędu skarbowego w celu bieżącego i prawidłowego wykonywania zadań wykonywanych na zajmowanym stanowisku.
- Zakładanie i prowadzenie spraw w Bibliotece Akt w celu ich ewidencjonowania i późniejszego archiwizowania.
- Udzielanie informacji i przygotowywanie danych w zakresie prowadzonych przez siebie spraw w celu prawidłowego sporządzenia sprawozdań.
- Wydawanie zaświadczeń o miejscu zamieszkania lub siedziby dla celów podatkowych CFR-1 (certyfikat rezydencji) w celu załatwienia wniosków podatników.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Bieżący kontakt z podatnikami i innymi podmiotami.
Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa klientów zewnętrznych. Obiekt budynku B jest dwupiętrowy nie jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: brak windy, wyposażony jest w podjazd dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Ordynacji podatkowej,
- znajomość innych wybranych przepisów prawa podatkowego,
- wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub prawniczym,
- obsługa specjalistycznych programów komputerowych,
- umiejętność jasnego, precyzyjnego i zwięzłego przekazywania informacji,
- umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów