- Ogłoszenie nr: 159431
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 kwietnia 2014 r.
Urząd Skarbowy w Pułtusku
- Naczelnik
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw egzekucji administracyjnej
- w Samodzielnym Referacie Egzekucji Administracyjnej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Skarbowy
ul.Żwirki i Wigury 7
06-100 Pułtusk
Miejsce wykonywania pracy:
- Pułtusk
- Urząd Skarbowy
ul.Żwirki i Wigury 7
06-100 Pułtusk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w stosunku do zobowiązanych, w trakcie którego stosowane są wszystkie środki egzekucyjne przewidziane w ustawie o postępowaniu egzekucyjnym w administracji z wyłączeniem egzekucji z nieruchomości w celu wyegzekwowania zobowiązań oraz podział wyegzekwowanych należności w celu przekazania wierzycielom,
- dokonywanie zabezpieczeń na majątku zobowiązanych na podstawie zarządzenia zabezpieczenia w celu zabezpieczenia majątku przed sprzedażą na poczet przyszłych wierzytelności,
- wprowadzanie do systemu Egapoltax ewidencji, tytułów wykonawczych wystawionych przez wójta/burmistrza gminy, która należy do jego rejonu w celu zapewnienia kompletności i aktualności bazy danych.
- przygotowanie postanowień w sprawach wynikających ze stosowania ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji w celu prawidłowego załatwienia sprawy oraz pozyskiwania informacji o składnikach majątkowych zobowiązanych z różnych dostępnych źródeł w celu zastosowania skutecznego środka egzekucyjnego,
- przydzielanie i rozliczanie służby starszemu referentowi, sprawdzanie pod względem merytorycznym dokonanych czynności oraz sprawowanie nad nim opieki w celu zapewnienia prawidłowości wykonania zadań,
- prowadzenie rejestru zajęć ruchomości, powoływanie rzeczoznawcy, ustalanie terminu licytacji zajętych ruchomości, wystawianie dowodów sprzedaży oraz zawiadamianie właściwego organu w celu prawidłowej realizacji egzekucji z ruchomości.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w terenie i praca biurowa,
- kontakt z klientem zewnętrznym w terenie.
- narzędzia i materiały pracy – komputer, drukarka, kserokopiarka, faks,
- bariery architektoniczne – pokój znajduje się na drugim piętrze ( windy brak),
- czynnik uciążliwy – praca w terenie z trudnym klientem, długotrwała praca przy monitorze ekranowym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
- posiadanie prawa jazdy kat. B
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych Word
- wykształcenie wyższe,
- znajomość aplikacji Egapoltax, Biblioteka Akt,
- doświadczenie zawodowe - 1 rok pracy w obszarze egzekucji,
- umiejętność korzystania z informacji prawnej, wyszukiwania wyroków sądowych oraz innych informacji niezbędnych na stanowisku pracy,
- umiejętność stosowania prawa w praktyce,
- dobra organizacja pracy,
- asertywność,
- umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
- umiejętność pracy z trudnym klientem, kreatywność,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów