- Ogłoszenie nr: 180564
- Data ukazania się ogłoszenia: 30 kwietnia 2016 r.
Izba Skarbowa we Wrocławiu
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw postępowań podatkowych
- w Samodzielnym Referacie Postępowań Podatkowych w Urzędzie Skarbowym w Miliczu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa we Wrocławiu
ul. Powstańców Śląskich 24,26
53-333 Wrocław
Miejsce wykonywania pracy:
- Milicz
- Urząd Skarbowy w Miliczu
ul. Składowa 2
56-300 Milicz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie postępowań podatkowych w celu ustalenia bądź określenia zobowiązania podatkowego
- Prowadzenie postępowań w sprawie wniosków o stwierdzenie nadpłaty w celu realizacji zadań w zakresie poboru podatków
- Terminowe ewidencjonowanie wydanych rozstrzygnięć w odpowiednich ewidencjach bądź rejestrach w celu dostarczenia aktualnej informacji o poborze podatków
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca siedząca niewymuszona, jednozmianowa
- pomieszczenie biurowe w budynku III piętrowym
- narzędzia pracy – komputer stacjonarny i sprzęt biurowy
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wyższych kondygnacjach
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie do 1 roku doświadczenia zawodowego w obszarze stosowania przepisów prawa podatkowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi aplikacji biurowych
- umiejętność redagowania pism
- znajomość przepisów prawa podatkowego
- komunikatywność
- wykształcenie wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne
- do 0,5 roku doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów