- Ogłoszenie nr: 181299
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 maja 2016 r.
Izba Skarbowa w Rzeszowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw procesów zarządczych, systemów zarządzania oraz organizacji i systemu prawa wewnętrznego
- w Samodzielnym Referacie Wsparcia Zarządzania
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Skarbowa w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Miejsce wykonywania pracy:
- Rzeszów
- Izba Skarbowa w Rzeszowie
ul. Geodetów 1
35-959 Rzeszów
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- analizowanie i opracowywanie projektów zmian procesów zarządczych w Izbie Skarbowej oraz nadzorowanych urzędach skarbowych, w szczególności w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania procesami, zarządzania zmianą oraz procesami wspomagającymi zarządzanie: kontroli zarządczej, budżetu zadaniowego, zarządzania jakością celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostek,
- opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawa wewnętrznego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu prawa wewnętrznego,
- prowadzenie spraw dotyczących struktury organizacyjnej Izby i nadzorowanych urzędów skarbowych celem prawidłowej organizacji pracy,
- opracowywanie danych celem przygotowania materiałów oraz informacji na potrzeby kadry kierowniczej,
- sporządzanie zbiorczej informacji i sprawozdań w zakresie funkcjonowania Izby Skarbowej oraz nadzorowanych urzędów skarbowych w celu przedstawienia przedmiotowych danych w Ministerstwie Finansów oraz w celu opracowania analiz sprawozdawczych,
- prowadzenie spraw dotyczących narad kadry kierowniczej, celem zapewnienia prawidłowej organizacji i logistyki tych spotkań,
- przygotowywanie, ewidencjonowanie upoważnień Dyrektora dla pracowników do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych i załatwiania spraw.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę.
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
- znajomość przepisów prawa podatkowego,
- znajomość procesu legislacyjnego w zakresie tworzenia wewnętrznych aktów prawnych
- wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów