Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...
  • Referent / Referentka działu sprzedaży

    Hosten Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zadania: Monitorowanie i obsługa zamówień klientów; Wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów związanych z zamówieniami klientów; Monitorowanie dokumentacji firmy; Sporządzanie niestandardowych wycen; Sporządzanie dokumentacji eksportowej; Informowanie o dostępnym w sprzedaży...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podkarpackie Rzeszów Referent Rzeszów
Inspektor w Samodzielnym Referacie Wsparcia Zarządzania

Inspektor w Samodzielnym Referacie Wsparcia Zarządzania

Izba Skarbowa w Rzeszowie
Rzeszów
praca stacjonarna
2886 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181299
  • Data ukazania się ogłoszenia: 24 maja 2016 r.

Izba Skarbowa w Rzeszowie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw procesów zarządczych, systemów zarządzania oraz organizacji i systemu prawa wewnętrznego
  • w Samodzielnym Referacie Wsparcia Zarządzania

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Rzeszów
  • Izba Skarbowa w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • analizowanie i opracowywanie projektów zmian procesów zarządczych w Izbie Skarbowej oraz nadzorowanych urzędach skarbowych, w szczególności w zakresie zarządzania strategicznego, zarządzania procesami, zarządzania zmianą oraz procesami wspomagającymi zarządzanie: kontroli zarządczej, budżetu zadaniowego, zarządzania jakością celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania jednostek,
  • opracowywanie i opiniowanie projektów aktów prawa wewnętrznego w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania systemu prawa wewnętrznego,
  • prowadzenie spraw dotyczących struktury organizacyjnej Izby i nadzorowanych urzędów skarbowych celem prawidłowej organizacji pracy,
  • opracowywanie danych celem przygotowania materiałów oraz informacji na potrzeby kadry kierowniczej,
  • sporządzanie zbiorczej informacji i sprawozdań w zakresie funkcjonowania Izby Skarbowej oraz nadzorowanych urzędów skarbowych w celu przedstawienia przedmiotowych danych w Ministerstwie Finansów oraz w celu opracowania analiz sprawozdawczych,
  • prowadzenie spraw dotyczących narad kadry kierowniczej, celem zapewnienia prawidłowej organizacji i logistyki tych spotkań,
  • przygotowywanie, ewidencjonowanie upoważnień Dyrektora dla pracowników do wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych i załatwiania spraw.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca o charakterze administracyjno – biurowym, stanowiska pracy zlokalizowane
    w pokojach biurowych. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej – praca z dokumentami, obsługa monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne, wyposażone w zestaw komputerowy z monitorem ekranowym, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Lokalizacja w 16 – to kondygnacyjnym budynku biurowym (4 dźwigi osobowe). Wejście do budynku nieprzystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak pomieszczeń sanitarnych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, w budynku występuje ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z samodzielnym poruszaniem się po ciągach komunikacyjnych. Stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • komunikatywność,
    • umiejętność analitycznego myślenia i pracy pod presją czasu,
    • znajomość przepisów prawa podatkowego,
    • znajomość procesu legislacyjnego w zakresie tworzenia wewnętrznych aktów prawnych
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe administracyjne, ekonomiczne, prawnicze,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    17 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Referent ds. kadr i płac

    "INNOWACJA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Nowa Dęba    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    obsługa procesów kadrowo-płacowych, w tym: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami(akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: umowy, aneksy, świadectwa pracy, listy płac, zaświadczenia, ewidencja czasu pracy etc.); sporządzanie dokumentów w...
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Długołęka    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    17 godz.
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
  • Specjalista w Zespole Wsparcia Biznesowego

    PGE Systemy S.A.   Warszawa, ul. Sienna 39    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    18 godz.
    Zakres obowiązków Obsługa administracyjna wniosków z Departamentów, uzyskiwanie odpowiednich akceptacji Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z zasadami obowiązującym w Spółce Przygotowywanie raportów, zestawień i prezentacji Wsparcie procesów...
  • Specjalista ds. administracji

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Piątek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    TWOJA ROLA Realizowanie zadań zgodnie z wyznaczonymi celami dla danego obszaru, raportowanie wskaźników, obsługa systemów informatycznych i aplikacji Klienta. ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Prace administracyjne. Kontakt z klientem. Rejestracja dokumentów w systemie WMS, Weryfikacja dostaw pod...
  • Specjalista ds. dokumentacji księgowo-magazynowej

    AGATA Spółka Akcyjna   Warszawa, Targówek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Opis stanowiska: Sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniem oraz wprowadzanie dostaw do systemu WMS; Prowadzenie i utrzymanie porządku w dokumentacji magazynowej; Obsługa przesunięć magazynowych, bieżąca współpraca z magazynem; Przestrzeganie przepisów oraz procedur obowiązujących w...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Zobowiązań

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Rejestracja i weryfikacja faktur od zewnętrznych dostawców usług (nie)medycznych. Współpraca z koordynatorem zespołu oraz całym biznesem - działem centralnych. zakupów, placówkami medycznymi - w celu zapewnienia terminowej...
  • Referent / Referentka działu sprzedaży

    Hosten Sp. z o.o.   Radom    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Zadania: Monitorowanie i obsługa zamówień klientów; Wystawianie faktur oraz wszelkich dokumentów związanych z zamówieniami klientów; Monitorowanie dokumentacji firmy; Sporządzanie niestandardowych wycen; Sporządzanie dokumentacji eksportowej; Informowanie o dostępnym w sprzedaży...