Najnowsze oferty pracy

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Młodszy specjalista / Specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w POZ i Profilaktycznych Programach Zdrowotnych w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań mających na celu zawarcie umów w rodzaju: podstawowa opieka zdrowotna, profilaktyczne programy zdrowotne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na...
  • Młodszy specjalista w Dziale Rozliczania Umów w Wydziale Ekonomiczno-Finansowym

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie świadczeń zdrowotnych udzielonych uprawnionym w ramach zawartych ze świadczeniodawcami umów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestr w programie EZD), prowadzenie korespondencji ze świadczeniodawcami w sprawach...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.
Zobacz więcej ofert pracy

Inspektor w sekcji kwatermistrzowsko-technicznej

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie
Szczytno
praca stacjonarna
3251 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168901
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 kwietnia 2015 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczytnie

  • Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw kwatermistrzowskich
  • w sekcji kwatermistrzowsko-technicznej

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa
    Państwowej Straży Pożarnej
    ul. Zbigniewa Sobieszczańskiego 2
    12-100 Szczytno

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczytno

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • administrowanie oraz zapewnienie właściwego funkcjonowania i stanu technicznego użytkowanych obiektów, pomieszczeń oraz terenów i urządzeń pozostających w dyspozycji komendy oraz nadzór nad realizacją inwestycji i remontów,
  • opracowywanie planów potrzeb w zakresie wydatków rzeczowych, w tym wyposażenia strażaków w odzież ochronną, specjalną, wyposażenie osobiste, środki ochrony indywidualnej i środki higieny osobistej,
  • prowadzenie obsługi mieszkaniowej, mundurowej i socjalnej strażaków i pracowników cywilnych komendy,
  • dokonywanie zakupów i dostaw sprzętu, materiałów, urządzeń i usług niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania komendy, ze szczególnym uwzględnieniem procedur wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
  • zabezpieczenie logistyczne działań ratowniczych, ćwiczeń i szkoleń prowadzonych przez jednostki ochrony przeciwpożarowej, w tym KSRG na terenie powiatu oraz przygotowanie ich do działań w ramach odwodów operacyjnych,
  • prowadzenie ewidencji ilościowo–wartościowej majątku w programie „Symfonia – Środki trwałe”, udział w likwidacji zbędnych rzeczowych składników majątku komendy, nadzór nad ich inwentaryzacją,
  • prowadzenie postępowań wyjaśniających, związanych ze szkodami w mieniu komendy,
  • systematyczne analizowanie potrzeb w zakresie sprzętu pożarniczego i ratowniczego, środków gaśniczych i neutralizatorów oraz ustalanie z JRG i komórką właściwą ds. operacyjnych priorytetów w tym zakresie.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godz. 7.30-15.30, z możliwością konieczności wykonywania zadań poza godzinami pracy lub w inne dni,
    - realizacja zadań związanych z zaopatrzeniem kwatermistrzowskim strażaków, zgodnie z przysługującymi im normami należności lub zgłoszonymi potrzebami,
    - administrowanie budynkiem komendy, w tym praca związana z koniecznością przemieszczania się po piętrach,
    - kontakt z petentami i przedstawicielami firm zewnętrznych w sprawach związanych z realizacją zamówień,
    - praca z bazami danych/programami specjalistycznymi,
    - praca pod presją czasu, często wymagająca szczególnej koncentracji,
    - duża dyspozycyjność,
    - prowadzenie pojazdów służbowych, w tym częste wyjazdy związane z realizacją zakupów,
    - wyjazdy służbowe, w tym kilkudniowe, związane ze szkoleniami i realizacją obowiązków.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - budynek wielokondygnacyjny niedostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo - brak windy, podjazdów, pomieszczeń higieniczno-sanitarnych,
    - stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie komendy na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe, możliwa praca w pomieszczeniach technicznych i magazynowych,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie przy naturalnym i sztucznym oświetleniu.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • spełnienie wymagań określonych w art. 4 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,
    • uregulowany stosunek do służby wojskowej (dot. mężczyzn),
    • prawo jazdy kat. B,
    • umiejętność biegłej obsługi komputera (system operacyjny Windows, pakiet Office, poczta elektroniczna) oraz urządzeń biurowych,
    • znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, ustawy o Państwowej Straży Pożarnej i aktów wykonawczych z zakresu spraw mieszkaniowych i mundurowych strażaków,
    • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i zagadnień z zakresu prawa administracyjnego.
wymagania dodatkowe
  • preferowane wykształcenie wyższe na kierunku przydatnym do realizacji zadań na stanowisku pracy, np. administracja, logistyka, bezpieczeństwo wewnętrzne,
  • doświadczenie w pracy w dziale logistycznym, preferowane w służbach mundurowych,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych i opracowywania decyzji administracyjnych,
  • znajomość przepisów w zakresie zasad postępowania z dokumentacją jawną i jej klasyfikacją w komendach powiatowych PSP,
  • znajomość obsługi programu ewidencyjnego środków trwałych instytucji, firmy, itp,
  • znajomość krajowego rynku w zakresie sprzętu i umundurowania,
  • dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, kreatywność, wysoka kultura osobista,
  • samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność podejmowania decyzji z zachowaniem bezstronności, odporność na stres.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Кierownik działu prawnego

    3S AGENCY   warmińsko-mazurskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Austria
    starszy specjalista (senior) / ekspert / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zapewnienie wsparcia prawnego dla procesów biznesowych firmy; Przygotowanie i wsparcie transakcji o różnym stopniu złożoności na Ukrainie i w UE; Kontakt z organami państwowymi, regulacyjnymi i bankami; Wsparcie transakcji dotyczących nieruchomości i działek; Wsparcie...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   warmińsko-mazurskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    3 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Specjalista ds. administracyjnych z j. angielskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Olsztyn    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska: Pomoc administracyjna, w tym zarządzanie korespondencją, organizacja spotkań, koordynowanie terminarzy. Przygotowywanie dokumentów. Tworzenie prezentacji, również w języku angielskim. Zakładanie i archiwizacja dokumentacji. Obsługa recepcji. Kontakt z partnerami firmy (w...
  • Młodszy specjalista / Specjalista w Dziale Kontraktowania Świadczeń w POZ i Profilaktycznych Programach Zdrowotnych w I Wydziale Świadczeń Opieki Zdrowotnej

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: przygotowywanie i współprowadzenie postępowań mających na celu zawarcie umów w rodzaju: podstawowa opieka zdrowotna, profilaktyczne programy zdrowotne, przygotowywanie analiz wskazujących poziom realizacji obowiązujących umów oraz zapotrzebowania na...
  • Młodszy specjalista w Dziale Rozliczania Umów w Wydziale Ekonomiczno-Finansowym

    Śląski Oddział Wojewódzki NFZ   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Szczegóły oferty GŁÓWNE ZADANIA: rozliczanie świadczeń zdrowotnych udzielonych uprawnionym w ramach zawartych ze świadczeniodawcami umów, prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej (rejestr w programie EZD), prowadzenie korespondencji ze świadczeniodawcami w sprawach...
  • Specjalista ds. organizacyjnych

    Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau   Oświęcim    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    W dziale Inwestycji, komórce zajmującej się realizacją inwestycji budowlanych, poszukujemy osoby odpowiedzialnej za sprawną organizację działu, dbałość o standardy Muzeum oraz sprawną komunikację i obieg dokumentów Zakres obowiązków: prowadzenie i odpowiedzialność za utrzymanie...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Wdrożeń Innowacji w Przedsiębiorstwach

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne zadania: obsługa procesu oceny wniosków, pełnienie roli Przewodniczącego Panelu KOP; rozpatrywanie protestów; obsługa procesu zawierania umów w sprawie projektów; udział w przygotowaniu dokumentów konkursowych, planów, analiz i sprawozdań.