- Ogłoszenie nr: 163070
- Data ukazania się ogłoszenia: 15 września 2014 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Sekcji w Siedlcach Wydziału Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11-go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
- 08-110 Siedlce, ul. Starowiejska 66
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie oraz współuczestniczenie w rozbudowie infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach
- nadzorowanie i obsługa central telefonicznych DGT na węźle teleinformatycznym w Siedlcach
- nadzorowanie pracy Mobilnych Terminali Przewoźnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach
- naprawianie Mobilnych Terminali Noszonych użytkowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach
- naprawianie i konserwowanie Stanowisk Dostępowych
- instalowanie oprogramowania na komputerach PC i na Stanowiskach Dostępowych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach
- instalowanie, naprawianie i konserwowanie komputerowych urządzeń peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach
- pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Siedlcach – zbieranie na bieżąco informacji dot. stanu łączności telefonicznej, informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- nietypowe godziny pracy – dyżury;
- praca w terenie – naprawa sprzętu teleinformatycznego w siedzibach jednostek organizacyjnych umiejscowionych na terenie działania Sekcji
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy;
- wymuszona pozycja ciała
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie techniczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży teleinformatycznej/komputerowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość budowy i obsługi sprzętu komputerowego
- znajomość budowy i zasad działania peryferyjnych urządzeń komputerowych
- kreatywność, dyspozycyjność
- umiejętność pracy w zespole
- łatwość nawiązywania kontaktów
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie zawodowe: 3 lata w branży telekomunikacyjnej/ teletechnicznej
- umiejętność konfigurowania peryferyjnych urządzeń komputerowych
- umiejętność obsługi i eksploatacji urządzeń teletransmisyjnych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- znajomość sieci teleinformatycznych
- umiejętność sporządzania dokumentacji technicznej
- prawo jazdy kat. B
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów