- Ogłoszenie nr: 168706
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 kwietnia 2015 r.
Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw administracyjnych i prowadzenia archiwum zakladowego
- w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Okręgowy Urząd Miar
ul. Elektoralna 4/6
00-139 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- współdziałanie w opracowywaniu planów inwestycyjnych i finansowych, przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora
- zaopatrywanie Urzędu w potrzebne materiały i akcesoria oraz ich rozdział m.in. pieczęci, druki specjalne i ścisłego zarachowania, prasa, kalendarze,
- zamawianie i realizowanie niezbędnych usług i dostaw zgodnie z zapotrzebowaniami i zamówieniami oraz ich rozdział (m.in. opłata za abonament RTV), ujętymi w planie wydatków bieżących i planie inwestycyjnym na dany rok budżetowy,
- prowadzenie gospodarki związanej z naklejkami legalizacyjnymi i stemplami
- prowadzenie korespondencji Wydziału,
- przygotowywanie dla Wydziału wniosków i zamówień niezbędnych dla realizacji usług i dostaw,
- prowadzenie ewidencji wpływających wniosków i zamówień związanych z realizacją usług i dostaw
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-praca administracyjno-biurowa również poza siedzibą Urzędu,
-użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
-praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
-oświetlenie naturalne i sztuczne
-stres związany z kontaktem z klientem
-wysiłek fizyczny
-zagrożenie korupcją
stres związany z odpowiedzialnością za wydatkowanie środków publicznych
-budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy
-warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
Inne
Inne zadania wykonywane na stanowisku: -prowadzenie ewidencji zawieranych umów i realizowanych zamówień oraz nadzór nad terminami ich obowiązywania, -prowadzenie umów pożyczek mieszkaniowych z funduszu socjalnego, -prowadzenie ewidencji składników majątkowych Okręgowego oraz Obwodowych Urzędów, -odpowiedzialność za środki pieniężne oddane do dyspozycji oraz ich rozliczanie, -dokonywanie kontroli merytorycznej oraz opis dowodów księgowych, -przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, -udział w przygotowywaniu imprez okolicznościowych Urzędu, -pełnienie zastępstwa na Punkcie Obsługi Klienta,
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej, ustawy Prawo o miarach, ustawy Prawo zamówień publicznych, utawy o finansach publicznych
- umiejętność redagowania pism
- komunikatywność
- nastawienie na klienta
- wykształcenie wyższe
- ukończone kursy specjalistyczne, w tym: kancelaryjno-archiwalny II stopnia, ewidencja i klasyfikacja środków trwałych,
- umiejętność obsługi pakietu programów MS Office,
- prawo jazdy kat. B,
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów