Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Inspektor w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3286 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 168706
  • Data ukazania się ogłoszenia: 14 kwietnia 2015 r.

Okręgowy Urząd Miar w Warszawie

  • Dyrektor
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw administracyjnych i prowadzenia archiwum zakladowego
  • w Wydziale Administracyjno-Gospodarczym

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Okręgowy Urząd Miar
    ul. Elektoralna 4/6
    00-139 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie archiwum zakładowego,
  • współdziałanie w opracowywaniu planów inwestycyjnych i finansowych, przygotowywaniu sprawozdań, informacji i innych materiałów dla bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora
  • zaopatrywanie Urzędu w potrzebne materiały i akcesoria oraz ich rozdział m.in. pieczęci, druki specjalne i ścisłego zarachowania, prasa, kalendarze,
  • zamawianie i realizowanie niezbędnych usług i dostaw zgodnie z zapotrzebowaniami i zamówieniami oraz ich rozdział (m.in. opłata za abonament RTV), ujętymi w planie wydatków bieżących i planie inwestycyjnym na dany rok budżetowy,
  • prowadzenie gospodarki związanej z naklejkami legalizacyjnymi i stemplami
  • prowadzenie korespondencji Wydziału,
  • przygotowywanie dla Wydziału wniosków i zamówień niezbędnych dla realizacji usług i dostaw,
  • prowadzenie ewidencji wpływających wniosków i zamówień związanych z realizacją usług i dostaw

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • -praca administracyjno-biurowa również poza siedzibą Urzędu,
    -użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów),
    -praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    -oświetlenie naturalne i sztuczne
    -stres związany z kontaktem z klientem
    -wysiłek fizyczny
    -zagrożenie korupcją
    stres związany z odpowiedzialnością za wydatkowanie środków publicznych
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • -budynek Urzędu i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy
    -warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac lecz nie są przystosowane do wszystkich potrzeb osób niepełnosprawnych: brak podjazdów, windy, drzwi o odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowanej toalety.
    Inne
    Inne zadania wykonywane na stanowisku: -prowadzenie ewidencji zawieranych umów i realizowanych zamówień oraz nadzór nad terminami ich obowiązywania, -prowadzenie umów pożyczek mieszkaniowych z funduszu socjalnego, -prowadzenie ewidencji składników majątkowych Okręgowego oraz Obwodowych Urzędów, -odpowiedzialność za środki pieniężne oddane do dyspozycji oraz ich rozliczanie, -dokonywanie kontroli merytorycznej oraz opis dowodów księgowych, -przygotowywanie okresowych informacji i sprawozdań z realizacji powierzonych zadań, -udział w przygotowywaniu imprez okolicznościowych Urzędu, -pełnienie zastępstwa na Punkcie Obsługi Klienta,

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • podstawowa znajomość przepisów z zakresu służby cywilnej, ustawy Prawo o miarach, ustawy Prawo zamówień publicznych, utawy o finansach publicznych
    • umiejętność redagowania pism
    • komunikatywność
    • nastawienie na klienta
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • ukończone kursy specjalistyczne, w tym: kancelaryjno-archiwalny II stopnia, ewidencja i klasyfikacja środków trwałych,
  • umiejętność obsługi pakietu programów MS Office,
  • prawo jazdy kat. B,

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty