- Ogłoszenie nr: 168713
- Data ukazania się ogłoszenia: 14 kwietnia 2015 r.
Urząd Statystyczny w Lublinie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi administracyjnej
- w Wydziale Administracyjnym
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Urząd Statystyczny w Lublinie
ul. St. Leszczyńskiego 48
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
- Urząd Statystyczny w Lublinie
ul. St. Leszczyńskiego 48
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- współudział w prowadzeniu dokumentacji nieruchomości będących w trwałym zarządzie na rzecz Urzędu oraz dokumentacji pomieszczeń najmowanych przez Urząd,
- prowadzenie dokumentacji z zakresu zamówień publicznych Urzędu o wartości poniżej 30 tys. euro w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zamówień publicznych realizowanych przez Urząd,
- wykonywanie zadań w zakresie ochrony przeciwpożarowej w Urzędzie,
- współpraca w opracowywaniu planów, zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących ochrony ppoż.
- obsługa aplikacji elektronicznego obiegu dokumentów w celu sprawnej obsługi kancelarii Urzędu,
- prowadzenie samochodu służbowego w celu zabezpieczenia gospodarki transportowej Urzędu.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera i monitora ekranowego, praca samodzielna wymagająca szczególnej koncentracji,
wykonywanie zadań pod presją czasu,
stres związany z kontaktami z wykonawcami zewnętrznymi,
zagrożenie korupcją,krajowe wyjazdy służbowe.
przeciążenie układu mięśniowo-szkieletowego, przeciążenie wzroku,
bariery architektoniczne w zakresie poruszania się po budynku przez osoby niepełnosprawne ruchowo – schody między kondygnacjami, brak wind, toaleta zlokalizowana na parterze dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, przed budynkiem Urzędu znajduje się urządzenie do przemieszczania osób niepełnosprawnych - platforma schodowa.
Inne
możliwe wyjścia służbowe lub delegacje poza miejscowość, w której znajduje się siedziba Urzędu.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie prac administracyjno-biurowych
- pozostałe wymagania niezbędne:
- podstawowa znajomość ustawy o statystyce publicznej,
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, łącznie z aktami wykonawczymi,
- znajomość ustawy o ochronie przeciwpożarowej, łącznie z aktami wykonawczymi,
- biegła umiejętność obsługi komputera (MS Office),
- komunikacja pisemna,
- radzenie sobie z presją czasu,
- prawo jazdy kat. B.
- wykształcenie: średnie techniczne bądź administracyjno-biurowe,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji publicznej,
- przeszkolenie: z zakresu ochrony przeciwpożarowej bądź dokument potwierdzający rozpoczęcie takiego szkolenia,
- rzetelność i terminowość,
- dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność współpracy,
- pozytywne podejście do klienta.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów