- Ogłoszenie nr: 168967
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 kwietnia 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji w Gorzowie Wielkopolskim
- Lubuski Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale Finansów, Sekcja ds. Wydatków Osobowych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kwiatowa 10
Miejsce wykonywania pracy:
- Gorzów Wlkp.
- KWP w Gorzowie Wlkp.
66-400 Gorzów Wlkp.
ul. Kwiatowa 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- sporządzanie list płac i uposażeń w oparciu o dokumenty źródłowe,
- sporządzanie list dodatkowych należności,
- prowadzenie kartotek płacowych w celu zapisania miesięcznych zarobków oraz innych zmian związanych z wynagrodzeniem i uposażeniem,
- prowadzenie kart zasiłkowych pracowników cywilnych oraz samodzielne naliczanie zasiłków chorobowych ZUS,
- wystawianie zaświadczeń o zarobkach dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych
- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu ZUS Rp-7 dla funkcjonariuszy i pracowników cywilnych zatrudnionych w Komendzie Wojewódzkiej Policji oraz komendach Miejskich/Powiatowych Policji garnizonu lubuskiego,
- sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych na deklaracjach PIT-11 i PIT-40.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca w podstawowym systemie czasu pracy
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie
- obsługa programów płacowych
- kontakt z ludźmi
- praca biurowa na pierwszym piętrze w budynku czterokondygnacyjnym
- stanowiska pracy wyposażone w niezbędne urządzenia do realizacji zadań tj. komputer, drukarka, telefon, itp.
- w budynku znajduje się winda
- oświetlenie naturalne i sztuczne
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie ekonomiczne
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego - praca w obszarze płac
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów w zakresie ZUS
- znajomość przepisów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych
- dokładność i skrupulatność
- terminowość
- wykształcenie wyższe ekonomiczne
- przeszkolenie w zakresie rozliczeń z ZUS i podatku dochodowego
- biegła obsługa programów płacowych
- doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w administracji
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów