- Ogłoszenie nr: 180279
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 kwietnia 2016 r.
Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw gospodarki nieruchomościami i Skarbu Państwa
- w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Skarbu Państwa
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Spokojna 4
20-914 Lublin
Miejsce wykonywania pracy:
- Lublin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie/opracowywanie projektów decyzji i postanowień. m. in. w zakresie gospodarowania nieruchomościami i mieniem Skarbu Państwa, komunalizacji, regulacji stanów prawnych dróg, uwłaszczania państwowych osób prawnych,
- przygotowywanie projektów zarządzeń wojewody jako formy wyrażenia zgody dla organów wnioskujących ws. obrotu nieruchomościami Skarbu Państwa,
- gospodarowanie mieniem Skarbu Państwa pozostałym po likwidacji lub upadłości państwowych jednostek organizacyjnych, spółek z udziałem Skarbu Państwa, po rozwiązanych lub wygasłych umowach o oddanie przedsiębiorstw do odpłatnego korzystania oraz przejętym przez Skarb Państwa z innych tytułów,
- opracowywanie analiz i sprawozdań z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku pracy.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu/ możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych 2 i 3 osobowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- oznaczenia dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, KC, Kodeks postępowania administracyjnego, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- studia podyplomowe z wyceny nieruchomości lub zarządzania nieruchomościami,
- umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce, w tym umiejętność korzystania z orzecznictwa sądowego,
- dokładność,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe z administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów