- Ogłoszenie nr: 170736
- Data ukazania się ogłoszenia: 29 czerwca 2015 r.
Komenda Wojewódzka Policji z/s w Radomiu
- Mazowiecki Komendant Wojewódzki Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Wydziale Łączności i Informatyki
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 - go Listopada 37/59, 26-600 Radom
Miejsce wykonywania pracy:
- Siedlce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- nadzorowanie i współuczestniczenie w rozbudowie infrastruktury teletechnicznej w obiektach Policji obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach;
- nadzorowanie i obsługiwanie central telefonicznych DGT na węźle teleinformatycznym w Siedlcach;
- nadzorowanie pracy Mobilnych Terminali Przewoźnych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach;
- naprawianie Mobilnych Terminali Noszonych użytkowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach;
- naprawianie i konserwowanie Stanowisk Dostępowych;
- instalowanie oprogramowania na komputerach PC i na Stanowiskach Dostępowych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach;
- instalowanie, naprawianie i konserwowanie komputerowych urządzeń peryferyjnych eksploatowanych w jednostkach obsługiwanych przez Sekcję w Siedlcach;
- pełnienie obowiązków technika dyżurnego Węzła Teleinformatycznego w Siedlcach – zbieranie na bieżąco informacji dotyczących stanu łączności telefonicznej, informatycznej i radiowej w obsługiwanych jednostkach.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- nietypowe godziny pracy – dyżury;
- praca w terenie – naprawa sprzętu teleinformatycznego w siedzibach jednostek organizacyjnych umiejscowionych na terenie działania Sekcji.
- praca w bezpośrednim sąsiedztwie sprzętu komputerowego;
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie w zakresie: informatyki lub telekomunikacji lub elektroniki lub elektroenergetyki
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży teleinformatycznej/komputerowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość budowy, zasad działania i obsługi sprzętu komputerowego oraz peryferyjnych urządzeń komputerowych,
- kreatywność,
- dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole,
- łatwość nawiązywania kontaktów.
- wykształcenie wyższe,
- 3 lata doświadczenia zawodowego w dziedzinie telekomunikacji lub teletechniki,
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne”,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- umiejętność konfigurowania peryferyjnych urządzeń komputerowych,
- umiejętność obsługi i eksploatacji urządzeń teletransmisyjnych,
- znajomość sieci teleinformatycznych,
- umiejętność sporządzania dokumentacji technicznych,
- prawo jazdy kat. B.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów