- Ogłoszenie nr: 170763
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 lipca 2015 r.
Centralne Biuro Śledcze Policji w Warszawie
- Komendant
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw obsługi kancelaryjno-biurowej
- w Zarządzie I
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- ul. Puławska 148/150
02-514 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
- ul. Puławska 148/150
02-514 Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie i rozliczanie urządzeń ewidencyjnych dokumentów jawnych Zarządu I Centralnego Biura Śledczego Policji,
- przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, wydawanie, udostępnianie, przekazywanie i wysyłanie dokumentów jawnych,
- przyjmowanie i sprawdzanie pod względem formalnym materiałów archiwalnych i niearchiwalnych przed przekazaniem do archiwum oraz rozliczanie z posiadanej dokumentacji jawnej policjantów i pracowników zwalnianych lub przenoszonych,
- prowadzenie i aktualizacja zbiorów obowiązujących jawnych aktów prawnych oraz zapoznawanie z nimi policjantów i pracowników,
- ewidencjonowanie w odpowiednich rejestrach ewidencji pieczęci, stempli pomocniczych i referentek, sprawowanie nadzoru nad ich prawidłowym wykorzystywaniem oraz kontrolowanie prawidłowości ich niszczenia,
- prowadzenie terminarza oraz przygotowywanie i obsługa spotkań z interesantami i gośćmi,
- redagowanie pism oraz korespondencji okolicznościowej na polecenie przełożonego,
- zamawianie materiałów kancelaryjno-biurowych oraz prowadzenie ich dystrybucji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- zagrożenie naciskami grup przestępczych.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Inne
wynagrodzenie: mnożnik kwoty bazowej 1,473
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość przepisów z zakresu metod i form pracy kancelaryjno-biurowej,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność.
- znajomość obowiązujących procedur policyjnych,
- znajomość przepisów z zakresu prawa pracy.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów