Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Węgrów Specjalista ds. Administracyjnych Węgrów
Inspektor w Zespole Dochodzeniowo-Śledczym Wydziału Kryminalnego

Inspektor w Zespole Dochodzeniowo-Śledczym Wydziału Kryminalnego

Komenda Powiatowa Policji w Węgrowie
Węgrów
praca stacjonarna
3183 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171763
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.

Komenda Powiatowa Policji w Węgrowie

  • Komendant Powiatowy Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • w Zespole Dochodzeniowo-Śledczym Wydziału Kryminalnego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Powiatowa Policji w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 6, 07-100 Węgrów

Miejsce wykonywania pracy:

  • Węgrów

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie elektronicznego rejestru czynności dochodzeniowo-śledczych,
  • archiwizowanie akt postępowań kontrolnych dotyczących prowadzonych postępowań przygotowawczych,
  • prowadzenie magazynu dowodów rzeczowych oraz dokumentacji magazynowej,
  • wnioskowanie do odpowiednich organów o wydanie postanowień dot. dowodów rzeczowych,
  • prowadzenie dokumentacji dot. usuwania, parkowania oraz wydawania pojazdów zabezpieczonych dla celów procesowych w rozumieniu kpk,

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • praca w siedzibie urzędu , praca biurowa przy komputerze, jednozmianowa w systemie ośmiogodzinnym
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
    praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy,
    wymuszona pozycja ciała,
    praca na pierwszym piętrze, budynek nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość podstaw prawa karnego oraz kpk,
    • obsługa komputera,
    • dokładność, terminowość, dyspozycyjność,
    • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
    • umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
  • uprawnienia dostępu do informacji niejawnych,
  • wykazywanie własnej inicjatywy,
  • odporność na stres.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty