- Ogłoszenie nr: 163130
- Data ukazania się ogłoszenia: 17 września 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw organizacji służby
- w Zespole ds. Organizacji Służby Wydziału Prewencji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Sochaczewie
ul. Warszawska 23, 96-500 Sochaczew
Miejsce wykonywania pracy:
- Sochaczew
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Sporządzanie zestawień sił i środków, w celu przesłania do jednostki nadrzędnej
- Określanie rejonów zagrożenia, miejsc zagrożonych oraz tras patrolowych, w celu odpowiedniego dostosowania i rozmieszczenia sił i środków oraz podjęcia stosownych działań
- Sporządzanie analiz i sprawozdań ze stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego, w celu wykorzystania zawartych w nich wniosków do bieżącej korekty dyslokacji służby
- Przygotowywanie dziennych dyslokacji służby dla patroli pełniących służbę patrolową, w celu zapewnienia prawidłowego i efektywnego przebiegu służby
- Opracowywanie
- Opracowywanie i aktualizacja uregulowań dot. systemu powiadamiania i alarmowania, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania
- Opracowywanie analiz oraz sprawozdań dot. przygotowań obronnych jednostki, w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania ba wypadek zewnętrznego zagrożenia
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
-
praca przy komputerze,
bariery architektoniczne: brak wind/podjazdów oraz odpowiednio przystosowanych toalet
Inne
-
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy biurowej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność
- dyspozycyjność
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów