Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Specjalista ds. Administracyjnych Radom
Inspektor w Zespole Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Wspomagającego

Inspektor w Zespole Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Wspomagającego

Komenda Miejska Policji w Radomiu
Radom
praca stacjonarna
2888 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 181214
  • Data ukazania się ogłoszenia: 20 maja 2016 r.

Komenda Miejska Policji w Radomiu

  • Komendant Miejski Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • inspektor
  • do spraw do spraw gospodarki mandatowej
  • w Zespole Finansów i Zaopatrzenia Wydziału Wspomagającego

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Miejska Policji w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59
    26-600 Radom

Miejsce wykonywania pracy:

  • Radom
  • Komenda Miejska Policji w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59
    26-600 Radom

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • wprowadzanie mandatów karnych do systemu
  • pobieranie, rozliczanie i ewidencjonowanie bloczków mandatów karnych ,
  • dokonywanie bieżących oraz miesięcznych rozliczeń mandatów karnych,
  • ustalanie zaopatrzebowania na bloczki mandatowe,
  • prowadzenie czynności wyjaśniających w związku z nieprawidłowym nałożeniem mandatu karnego,
  • prowadzenie ewidencji psów słuzbowych, naliczanie dla uprawnionych policjantów rónoważnika za wyżywianie psów służbowych,
  • sprawdzenie pod względem merytorycznym i ufarmianie faktur za leczenie psów służbowych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowa;
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - oświetlenie naturalne i sztuczne,
    - praca przy monitorze ekranowym,
    - nie występują warunki szkodliwe i niebezpieczne.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • znajomość ustawy o Policji i aktów wykonawczych,
    • praca w zespole,
    • komunikatywność,
    • organizacja pracy własnej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty