- Ogłoszenie nr: 171149
- Data ukazania się ogłoszenia: 13 lipca 2015 r.
Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
- Komendant Miejski Policji
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw transportu
- w Zespole Finansów i Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Miejska Policji w Sosnowcu
ul. Piłsudskiego 2
41 – 200 Sosnowiec
Miejsce wykonywania pracy:
- Sosnowiec
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie gospodarki transportowej jednostki, wykonywanie doraźnych kontroli stanu technicznego, wyglądu zewnętrznego i wewnętrznego pojazdów, dostarczanie pojazdów do warsztatów samochodowych oraz zlecanie ich naprawy w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji pojazdów,
- przeprowadzanie szkoleń dla policjantów w zakresie prowadzenia książek pracy sprzętu transportowego oraz przeprowadzanie kontroli wpisów w książce dyspozytora celem prawidłowej realizacji decyzji KWP i KMP,
- prowadzenie bieżącej i terminowej korespondencji w sprawie szkód powstałych w majątku Policji, sporządzanie protokołów szkód oraz przeprowadzanie wyjaśniających postępowań szkodowych w celu umożliwienia wydziałom merytorycznym KWP w Katowicach końcowego rozliczenia szkody,
- sporządzanie meldunków oraz opracowywanie pozostałej dokumentacji wypadkowej dotyczącej szkód transportowych w celu przekazania do Wydziału Transportu informacji umożliwiającej usuniecie szkody,
- sporządzanie miesięcznych i rocznych sprawozdań z wykorzystania sprzętu transportowego, w tym: przebiegu kilometrów, zużycia materiałów pędnych i smarów w celu prawidłowego rozliczenia w ramach ustalonego planu finansowego,
- prowadzenie dokumentacji w zakresie badań specjalistycznych dla policjantów i pracowników Policji w celu uzyskania lub przedłużenia uprawnień do prowadzenia pojazdów służbowych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno – biurowa wykonywana w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Wymuszona pozycja ciała – siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w komputer, monitor ekranowy – czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Konieczność korzystania z urządzeń biurowych: telefon, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, laminarka. Praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach budynku Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu. Kontakty zewnętrzne z przedstawicielami firm ubezpieczeniowych w celu oszacowania wartości szkód transportowych oraz przedstawicielami firm motoryzacyjnych i warsztatów samochodowych w zakresie przeglądów gwarancyjnych i napraw powypadkowych. Kierowanie pojazdami służbowymi w ramach wyjazdów służbowych do warsztatów samochodowych i Stacji Obsługi Wydziału Transportu Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach.
Stanowisko pracy usytuowane jest na wysokim parterze budynku Komendy Miejskiej Policji w Sosnowcu. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: brak windy, podjazdów, toalet dostosowanych do osób niepełnosprawnych ruchowo.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów Decyzji Nr 34 Komendanta Głównego Policji z dnia 2 lutego 2001 r. w sprawie organizacji obsług technicznych i napraw sprzętu transportowego w Policji (Dz. Urz. KGP z 2001 r., Nr 4, poz. 42 z późn. zm.),
- znajomość przepisów Zarządzenia Nr 7 Komendanta Głównego Policji z dnia 26 maja 2000 r. w sprawie szczegółowych zasad przyznawania i użytkowania i użytkowania sprzętu transportowego w Policji (Dz. Urz. KGP z 2000 r., Nr 4, poz. 39 z późn. zm.),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 7 maja 1999 r. o odpowiedzialności majątkowej funkcjonariuszy Policji, Straży Granicznej, Służby Celnej, Biura Ochrony Rządu, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Więziennej, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby Wywiadu Wojskowego i Centralnego Biura Antykorupcyjnego (Dz. U. z 2015 r. poz. 620),
- umiejętność redagowania pism,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
- wykształcenie wyższe,
- 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z gospodarka transportową,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE,
- planowanie i organizacja pracy,
- komunikatywność.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów