- Ogłoszenie nr: 164850
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 listopada 2014 r.
Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- w Zespole Łączności i Informatyki KPP w Bieruniu
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji w Bieruniu
ul. Turystyczna 1a
43-155 Bieruń
Miejsce wykonywania pracy:
- Bieruń
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przeprowadzanie okresowych przeglądów, dokonywanie oceny stanu technicznego oraz konserwacja i dokonywanie niezbędnych napraw sprzętu informatycznego użytkowanego w jednostce, w celu zapewnienia sprawności technicznej urządzeń,
- nadzorowanie i zarządzanie stanowiskami komputerowymi poprzez instalowanie i aktualizowanie systemów operacyjnych i programów, usuwanie złośliwego oprogramowania i zabezpieczania danych, opracowywanie zapotrzebowania
- analizowanie stanu technicznego urządzeń łączności w jednostce, zestawianie elementów składowych sieci teletechnicznych, samodzielne dokonywanie niezbędnych napraw, organizowanie łączności w sytuacjach kryzysowych oraz na czas operacji policyjnych w celu zapewnienia sprawności technicznej systemów łączności oraz sprawnej realizacji zadań w miejscu wystąpienia zdarzenia,
- zarządzanie dostępem do systemów teleinformatycznych poprzez nadawanie uprawnień poszczególnym użytkownikom, zakładanie kont, ustalanie właściwych poziomów zabezpieczeń w celu umożliwienia bieżącej pracy użytkownikom, administrowanie stanowiskami komputerowymi, mobilnymi terminalami noszonymi oraz stanowiskiem do przetwarzani informacji niejawnych,
- administrowanie stroną internetową jednostki, systemami przetwarzania danych, w celu wspomagania pod kątem informatycznym pracy funkcjonariuszy oraz komórek organizacyjnych komendy,
- opracowywanie zapotrzebowania oraz prowadzenie ewidencji sprzętu łączności i informatycznego będącego w użytkowaniu jednostki, w celu zapewnieniu właściwej gospodarki sprzętem łączności i informatycznym,
- konserwowanie systemów operacyjnych poprzez dokonywanie aktualizacji oprogramowania, sporządzania kopii zapasowych, w celu zapewnienia właściwego funkcjonowania systemu,
- rejestrowanie i sprawdzanie osób w sprawach operacyjnych, w celu dostarczenia informacji.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, część obowiązków wymaga poruszania się po całym budynku KPP w Bieruniu
Praca biurowa przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin, przy oświetleniu naturalnym
i sztucznym. Na stanowisku pracy występuje wysiłek fizyczny oraz zagrożenie naciskami grup przestępczych. Budynek dwupiętrowy wyposażony w podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, toaleta przystosowana dla potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich znajduje się na parterze budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego pracy bądź stażu na stanowiskach teleinformatycznych
- wykształcenie wyższe z zakresu informatyki
- 3 lata doświadczenia zawodowego pracy lub stażu na stanowiskach teleinformatycznych
- przeszkolenie w zakresie informacji niejawnych
- poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ściśle tajne”
- uprawnienia do obsługi sprzętu radiowego UKF
- uprawnienia SEP do 1 kV
- planowanie i organizowanie pracy własnej i w komórce
- samodzielność
- kreatywność
- komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów