- Ogłoszenie nr: 168860
- Data ukazania się ogłoszenia: 20 kwietnia 2015 r.
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
- Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw organizacyjnych
- w Zespole Organizacyjno-Administracyjnym, Kadr i Zamówień Publicznych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Łodzi
ul. Traugutta 25
90-113 Łódź
Miejsce wykonywania pracy:
- Łódź
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planowanie i dokonywanie zakupów towarów i usług zapewniających właściwe funkcjonowanie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi;
- prowadzenie spraw związanych z realizacją zamówień publicznych na potrzeby Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym przeprowadzanie rozeznania rynku, szacowanie wartości zamówienia, sporządzanie opisu przedmiotu zamówienia, opracowywanie projektu umowy oraz uczestniczenie w postępowaniach przetargowych;
- sprawdzanie i opisywanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych (faktur i rachunków);
- sporządzanie projektów zarządzeń wewnętrznych Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi, w tym projektów regulaminów i instrukcji wewnętrznych;
- prowadzenie zbioru i ewidencji wydanych przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska aktów prawnych;
- prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem kontroli zarządczej i systemem zarządzania ryzykiem w Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Łodzi.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa;
- użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów);
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin;
- oświetlenie naturalne i sztuczne;
- wykonywanie zadań pod presją czasu;
- częste kontakty z klientem zewnętrznym, prowadzenie spotkań/negocjacji/ustalanie warunków umowy.
- praca na XI bądź XII piętrze;
- przed budynkiem podjazd dla wózków inwalidzkich;
- windy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych;
- niedostosowane toalety dla osób niepełnosprawnych;
- praca przy komputerze oraz użyciu urządzeń biurowych (faks/ksero/skaner).
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie bądź wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość przepisów prawa zamówień publicznych;
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych;
- Znajomość podstaw rachunkowości budżetowej;
- Znajomość zasad techniki prawodawczej;
- Znajomość przepisów prawa z zakresu:
- ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy o służbie cywilnej;
- Umiejętność redagowania pism urzędowych i stosowania prawa w praktyce;
- Umiejętność odnajdywania informacji pomocniczych przy realizowaniu powierzonych zadań;
- Umiejętność sprawnej obsługi komputera w zakresie MS Office, poczty elektronicznej i Internetu;
- Komunikatywność, umiejętność negocjowania i wysoka kultura osobista;
- Terminowość, rzetelność i samodzielność;
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły;
- Umiejętność planowania i współpracy;
- Odporność na stres.
- mile widziane doświadczenia zawodowe w administracji publicznej w obszarze organizacyjnym;
- wykształcenie profilowane w zakresie ekonomicznym, technicznym, administracyjnym bądź związanym z zarządzaniem i marketingiem;
- znajomość jednego z obowiązujących w UE języków obcych;
- umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
- umiejętności interpersonalne m.in. umiejętność pracy w zespole;
- prawo jazdy kat. B,
- pozytywne podejście do klienta,
- umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów