- Ogłoszenie nr: 164631
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 listopada 2014 r.
Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw do spraw nadzoru nad działalnością w zakresie geodezji i kartografii
- w Oddziale Geodezji i Kartografii Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Pomorski Urząd Wojewódzki w Gdańsku
ul. Okopowa 21/27
80-810 Gdańsk
Miejsce wykonywania pracy:
- Gdańsk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Kontrolowanie działalności organów administracji geodezyjnej i kartograficznej w województwie, powiatach i gminach;
- Rozpatrywanie w II instancji środków zaskarżenia od rozstrzygnięć organów I instancji wydawanych w sprawach o szczególnym stopniu trudności w zakresie geodezji i kartografii oraz spraw prowadzonych w ramach trybów nadzwyczajnych i w tym zakresie opracowywanie projektów decyzji i postanowień;
- Rozpatrywanie skarg na działalność administracji geodezyjnej i kartograficznej;
- Badanie właściwości rzeczowej i miejscowej organu w celu rozpatrzenia sprawy zgodnie z właściwością wskazana w przepisach prawa;
- Przygotowywanie odpowiedzi na zapytania i interpelacje poselskie oraz interwencje innych organów administracji publicznej, stowarzyszeń, fundacji, a także na zapytania w indywidualnych sprawach, i w tym zakresie interpretacja stanu faktycznego i dostępnego materiału dowodowego;
- Prowadzenie niezbędnej korespondencji z organami administracji, stronami i uczestnikami postępowań administracyjnych, jednostkami wykonawstwa geodezyjnego, sądami powszechnymi i administracyjnymi w zakresie postępowania wyjaśniającego.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
• praca administracyjno-biurowa oraz praca w terenie związana z przeprowadzaniem kontroli w jednostkach samorządu terytorialnego szczebla powiatowego oraz jednostkach wykonawstwa geodezyjnego rozproszonych na terenie całego województwa,
• archaiczne przepisy prawa i brak jednoznacznych procedur postępowania wymagające szerokiej wiedzy i umiejętności interpretacyjnych,
• dokumentacja techniczna zawierająca specjalistyczne materiały geodezyjne i kartograficzne (mapy) wymagające dużych umiejętności analitycznych.
• stanowisko pracy zlokalizowane w siedzibie urzędu,
• pokój biurowy mieści się na 4 piętrze wielokondygnacyjnego budynku, wyposażonego w windę,
• wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych,
• na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia,
• większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej,
• praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu,
• podstawowe wyposażenie na stanowisku to: komputer, telefon, drukarka.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 2 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość procedur administracyjnych,
- znajomość procedury sądowo administracyjnej,
- znajomość przepisów prawa geodezyjnego i kartograficznego wraz z aktami wykonawczymi oraz elementów prawa cywilnego dot. geodezji,
- znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- komunikatywność.
- wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
- umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz subsumcji stanu faktycznego do stanu prawnego,
- umiejętność sporządzania projektów decyzji, postanowień i innych pism urzędowych oraz stosowania argumentacji prawniczej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętne organizowanie czasu pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach kryzysowych,
- gotowość do podnoszenia kwalifikacji,
- samodzielność i kreatywność w działaniu i podejmowaniu rozstrzygnięć,
- rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań,
- znajomość pakietu MS Office i zagadnień informatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów