- Ogłoszenie nr: 163995
- Data ukazania się ogłoszenia: 24 października 2014 r.
Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw geodezji, kartografii, katastru nieruchomości i państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej WUW w Poznaniu nr ref. 52/14
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- al. Niepodległości 16/18
61-713 Poznań
Miejsce wykonywania pracy:
- Poznań
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie postępowań administracyjnych, dla których organem jest wojewódzki inspektor nadzoru geodezyjnego i kartograficznego (I i II instancja) i przygotowywanie projektów decyzji i postanowień oraz odpowiedzi na skargi skierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego
- przygotowywanie odpowiedzi na skargi na działania organów administracji geodezyjnej i kartograficznej oraz podmioty prowadzące działalność gospodarczą w dziedzinie geodezji i kartografii
- uzgadnianie projektów modernizacji baz danych ewidencji gruntów i budynków dla prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej
- rozpatrywanie wniosków wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych w sprawie zasadności odmowy włączenia dokumentacji powstałej w wyniku ww. prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą urzędu
- wyjazdy służbowe do siedzib jednostek kontrolowanych w celu przeprowadzenia czynności kontrolnych
- stanowisko pracy znajduje się na VI piętrze budynku biurowego
- budynek wyposażony w windy osobowe, klatka schodowa o szerokości 140 cm, korytarz biurowy o szerokości 200 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- parametry środowiska pracy w normie
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
- część pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w budynku przystosowana dla osób niepełnosprawnych
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe geodezyjne
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne oraz aktów wykonawczych do ustawy
- znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego oraz Kodeksu cywilnego
- znajomość standardów technicznych w dziedzinie geodezji i kartografii
- znajomość narzędzi informatycznych (oprogramowań) stosowanych w województwie do prowadzenia przez organy administracji geodezyjnej i kartograficznej bazy krajowego systemu informacji o terenie oraz kontroli tych baz
- posiadanie uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii, o których mowa w art. 43 pkt. 1 i pkt. 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne
- 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- biegła obsługa komputera (edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych)
- zdolność analitycznego myślenia
- komunikatywność
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów