- Ogłoszenie nr: 169631
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 maja 2015 r.
Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- do spraw kontroli oraz prowadzenia rejestru podmiotów leczniczych
- w Wydziale Polityki Społecznej i Zdrowia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Opolski Urząd Wojewódzki w Opolu
ul. Piastowska 14
45-082 Opole
Miejsce wykonywania pracy:
- Opole
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przeprowadzanie kontroli realizacji zadań z zakresu administracji rządowej, realizowanych przez samorząd województwa;
- Przeprowadzanie kontroli podmiotów leczniczych;
- Uczestniczenie w kontrolach podmiotów leczniczych prowadzonych przez lekarza upoważnionego lub psychologa upoważnionego, w zakresie wykonywania i dokumentowania badań lekarskich lub psychologicznych oraz wydawania orzeczeń lekarskich lub psychologicznych osobom ubiegającym się o pozwolenie na broń lub posiadających pozwolenie na broń;
- Prowadzenie rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca poza i w siedzibie Urzędu.
Zagrożenie korupcją.
Przeprowadzanie kontroli w innych jednostkach.
Krajowe wyjazdy służbowe.
Narzędzia pracy: standardowy zestaw komputerowy.
Warunki architektoniczne budynku Urzędu: drzwi odpowiedniej szerokości, winda, toalety i podnośnik dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub w obszarze ochrony zdrowia
- pozostałe wymagania niezbędne:
- Obsługa Pakietu Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego;
- Znajomość ustawy o działalności leczniczej;
- umiejętność komunikacji;
- umiejętność pracy w zespole;
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia.
- wykształcenie: wyższe o profilu medycznym, administracyjnym, ekonomicznym lub prawniczym
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów