- Ogłoszenie nr: 172372
- Data ukazania się ogłoszenia: 19 sierpnia 2015 r.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
- Dyrektor Generalny
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- inspektor wojewódzki
- w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. Jagiellońska 3
85-950 Bydgoszcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Bydgoszcz
- Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
ul. ks. S. Konarskiego 1-3
85-066 Bydgoszcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- przygotowywanie projektów podziału środków finansowych dla potrzeb kwalifikacji wojskowej, akcji kurierskiej i służby zastępczej oraz rozliczanie dokumentacji finansowej (faktury, noty księgowe, rachunki) wpływającej do Urzędu w powyższym zakresie w celu realizacji zadań wojskowo-obronnych
- zamawianie środków finansowych w celu realizacji zadań związanych z kwalifikacją wojskową, akcją kurierską i służbą zastępczą
- prowadzenie spraw Wydziału związanych z budżetem w celu realizacji ustawy o finansach publicznych
- nadzorowanie i kontrolowanie prawidłowości wykorzystania dotacji celowych przez starostów w celu finansowego rozliczenia kwalifikacji wojskowej
- przygotowywanie projektów umów: z Zakładami Opieki Zdrowotnej oraz gabinetami lekarskimi, które będą świadczyły usługi w zakresie badań lekarskich, a także z lekarzami i średnim personelem medycznym w sprawie udziału w pracach powiatowych komisji lekarskich i Wojewódzkiej Komisji Lekarskiej w celu realizacji zadań związanych z kwalifikacją wojskową
- przygotowywanie projektów porozumień ze starostami powiatów w celu organizacji i prowadzenia kwalifikacji wojskowej
- rozpatrywanie odwołań od decyzji wydanych w I instancji i przygotowywanie projektów rozstrzygnięć administracyjnych w celu realizacji zadań dotyczących zgromadzeń publicznych
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej; zagrożenie korupcją; prowadzenie kontroli w innych urzędach; krajowe wyjazdy służbowe.
Stanowisko pracy zlokalizowane na 3 piętrze w pokoju biurowym (budynek B - podjazd dla osób niepełnosprawnych, windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na 4 piętrze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy z oprogramowaniem, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech wielokondygnacyjnych budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego , w tym 2 lata w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o kontroli w administracji rządowej, o ochronie danych osobowych, o ochronie informacji niejawnych, o finansach publicznych, o powszechnym obowiązku obrony
- znajomość procedury administracyjnej
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office
- umiejętność redagowania pism urzędowych
- dobra organizacja pracy i nastawienie na osiąganie rezultatów, efektywna komunikacja, myślenie analityczne, podejmowanie decyzji i odpowiedzialność
- preferowane wykształcenie: wyższe administracyjne lub prawnicze
- preferowane przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- umiejętność prezentacji, asertywność, odporność na stres
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów