Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Konin
Ogłoszenie o naborze Nr 7304
Warunki pracy
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych- sprzęt dostosowany jest do wymagań, jaki powinien spełniać na takich stanowiskach pracy
- parametry środowiska pracy (oświetlenie, temperatura, hałas) w normie
- zadania wykonywane w siedzibie oraz poza siedzibą delegatury; częste wyjazdy w teren mogące skutkować przesunięciem czasu pracy
- stres typowy związany z obsługą klientów zewnętrznych, wymagana komunikatywność
- zagrożenia biologiczne związane z bezpośrednim kontaktem z dokumentacją składaną przez klientów oraz z bezpośrednią rozmową z klientem
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę z koniecznością przemieszczania się w pomieszczeniu po wymaganą dokumentację
- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych
- stanowisko pracy znajduje się na I piętrze budynku biurowego
- budynek posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych
- klatka schodowa o szerokości 150 cm z poręczami
- budynek jest wyposażony jest w dźwig osobowy
- korytarz biurowy o szerokości 190 cm
- drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 80 cm
- w budynku pomieszczenia higieniczno-sanitarnych nie są przystosowane są dla osób niepełnosprawnych na wózkach
Zakres zadań
- przeprowadzanie kontroli w ramach nadzoru nad realizacją zadań samorządu gminnego, powiatowego i województwa
- przeprowadzanie kontroli realizacji zadań z zakresu świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
- przeprowadzanie kontroli wykorzystania dotacji przez organizacje pozarządowe
- rozpatrywanie skarg i wniosków, udzielanie odpowiedzi na pytania obywateli i instytucji dotyczące ustawy o pomocy społecznej, ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskie lub wyższe zawodowe na kierunkach: prawo, administracja, ekonomia, politologia o specjalności polityka społeczna lub profilaktyka społeczna i resocjalizacja, psychologia, pedagogika, pedagogika specjalna, socjologia lub ukończone studia wyższe w wyższej szkole zawodowej o specjalności praca socjalna- ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej
- znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej, ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, ustawy o świadczeniach rodzinnych i funduszu alimentacyjnym, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego
- znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie jednostek organizacyjnych pomocy społecznej, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych
- umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
- łatwość w komunikowaniu się