Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki
Miejsce pracy: Wrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 11183
Warunki pracy
- praca w siedzibie Urzędu,- praca w terenie,
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych.
-stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na parterze z dostępem do światła dziennego,
-narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,
-występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin dziennie,
-budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach sporu co do zakresu udostępnianych materiałów zasobu lub wysokości należnej opłaty,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w II instancji w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych lub innych materiałów sporządzonych przez wykonawcę prac
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I instancji w sprawach wykorzystania materiałów zasobu bez wymaganej licencji lub niezgodnie z warunkami licencji lub udostępniania ich wbrew postanowieniom licencji,
- prowadzenie postępowań administracyjnych w I i II instancji w sprawach z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- prowadzenie postępowań wyjaśniających na skutek pism, wniosków i skarg dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi kierowane do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego we Wrocławiu w przypadku skargi złożonej na rozstrzygnięcie Dolnośląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego,
- opracowywanie projektów stanowisk i wyjaśnień dla starostów w zakresie przepisów dotyczących prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
- nadzorowanie zadań starostów dotyczące prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe geodezyjnedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze geodezji i kartografii,
- szczególne uprawnienia zawodowe w zakresie: 1– geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2– rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych.
- znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość ustawy o infrastrukturze informacji przestrzennej
- znajomość KPA, KC
- znajomość aktów wykonawczych do ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne
- znajomość rozporządzenia w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania tych wyników do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków
- znajomość systemów informacji o terenie oraz standardów wymiany danych ewidencyjnych i geodezyjnych (GML, SWING, SWDE)
- komunikatywność
- umiejętność analitycznego myślenia
- umiejętność komunikacji pisemnej
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe