- Ogłoszenie nr: 168848
- Data ukazania się ogłoszenia: 18 kwietnia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Pułtusku
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- Zespół Finansów i Zaopatrzenia
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komanda Powiatowa Policji w Pułtusku
ul. Rynek 23, 06-100 Pułtusk
Miejsce wykonywania pracy:
- Pułtusk
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- realizacja zadań w zakresie obsługi technicznej pojazdów służbowych oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.
- sporządzanie miesięcznych, kwartalnych sprawozdań z zużytych paliw, z przejechanych kilometrów w celach logistycznych i transportowych.
- wystawianie kart pracy pojazdów i rozliczanie pojazdów z zużytego paliwa zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- prowadzenie ewidencji środków czystości, materiałów biurowych, materiałów i części zamiennych techniki policyjnej będących na stan KPP, a także prowadzenie magazynu druków resortowych.
- zamawianie oraz nadzorowanie dystrybucją oleju opałowego.
- prowadzenie spraw związanych z eksploatacją techniki policyjnej- naprawy, legalizacja i kalibracja dowodowych analizatorów wydechu oraz prędkości, a także zgłaszanie potrzeb w tym zakresie.
- pełnienie obowiązków kierowcy w tym rozwożenie poczty.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, skaner, fax, niszczarka.
- oświetlenie naturalne i sztuczne,
-praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- wymuszona pozycja ciała,
- nie występują uciążliwe/szkodliwe/niebezpieczne warunki pracy,
- brak możliwości poruszania się wózkiem inwalidzkim.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego
- pozostałe wymagania niezbędne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwo umyślne lub za przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- kreatywność, sumienność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych,
- komunikatywność, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność interpretacji przepisów,
- dyspozycyjność, samodzielność, terminowość,
- prawo jazdy kategorii B
- wykształcenie: wyższe,
- umiejętność obsługi komputera,
- zamieszkanie na terenie powiatu pułtuskiego.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów