- Ogłoszenie nr: 166225
- Data ukazania się ogłoszenia: 22 stycznia 2015 r.
Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
- Komendant Powiatowy Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- inspektor
- do spraw spraw rejestrów policyjnych i dowodów rzeczowych
- Zespole Kryminalnym w Komisariacie Policji w Tymbarku
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Powiatowa Policji
ul. Żwirki i Wigury 7
34-600 Limanowa
Miejsce wykonywania pracy:
- Limanowa
- Komisariat Policji w Tymbarku z siedzibą w Zawadce
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzenie Rejestru Śledztw i Dochodzeń, Rejestru Czynności Sprawdzających, Rejestru Spraw o Wykroczenia oraz pomocniczych rejestrów dokumentacji dot. osób podejrzanych i pokrzywdzonych
- Koordynacja procedur związanych z dowodami rzeczowymi
- Redagowanie pisma oraz przekazywanie ustaleń, komunikatów i poleceń organizacyjnych pracownikom Zespołu Kryminalnego
- Archiwizacja, przechowanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie załatwionych do składnicy akt
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej policjantów oraz kart ewidencji czasu pracy Zespołu Kryminalnego i kierownictwa KP w Tymbarku
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
- Urząd mieści się w budynku dwukondygnacyjnym;
- parametry środowiska pracy w normie;
- brak windy.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy stażu pracy w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów resortowych
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej i Kodeksu Pracy
- wykształcenie wyższe
- poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów