Inspektor
Miejsce pracy: Olsztyn
Ogłoszenie o naborze Nr 9599
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, czas pracy - 8 godzin.Zakres zadań
- Naliczanie i sporządzanie list wypłat uposażeń wraz z dodatkami oraz innych należności pieniężnych dla funkcjonariuszy przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych;
- Naliczanie i sporządzanie list wynagrodzeń i innych dodatkowych płatności wraz z pochodnymi od wynagrodzeń dotyczących pracowników, w zakresie przypisanych jednostek i komórek organizacyjnych;
- Naliczanie i wystawianie zaświadczeń do ZUS i ZE-R na podstawie kart wynagrodzeń, list płac i akt osobowych od roku 1950 r., w celu ustalenia prawa i wysokości renty lub emerytury;
- Wystawianie zaświadczeń o dochodach policjantom i pracownikom Policji przydzielonych jednostek i komórek organizacyjnych w celu przedłożenia odnośnym władzom;
- Sporządzanie i wystawianie dokumentów podatkowych /PIT-11, PIT- 40/ dotyczących funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu rozliczenia podatku dochodowego od osób fizycznych;
- Naliczanie składek emerytalno-rentowych i na Fundusz Pracy dla policjantów zwolnionych ze służby bez prawa do emerytury, renty w celu przekazania do ZUS;
- Udzielanie odpowiedzi na pisma związane ze stosunkiem służbowym i stosunkiem pracy, w zakresie przypisanych funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu np. ustalenia wysokości alimentów, ustalenia prawa do renty rodzinnej.
- Obsluga systemu elektronicznego w celu przekazania usposażeń funkcjonariuszy i wynagrodzeń pracowników na rachunki bankowe.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli poufne lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. 2016 poz. 1167)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- przeszkolenie w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, zasiłków z ubezpieczenia chorobowego, podatku dochodowego od osób fizycznych;
- znajomość ustawy o Policji, finansach publicznych, kodeksu postępowania administracyjnego, z zakresu ZUS, podatku dochodowego od osób fizycznych, prawa pracy;
- umiejętność pracy zespołowej;
- radzenie sobie w sytuacjach stresujących;
- umiejętność analitycznego myślenia, interpretacji przepisów;
- samodzielność, skrupulatność, rzetelność, terminowość, systematyczność.