Inspektor
Miejsce pracy: Wałbrzych
Ogłoszenie o naborze Nr 11118
Warunki pracy
Praca biurowa w jednozmianowym, ośmiogodzinnym systemie pracy.Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy, z naturalnym i sztucznym oświetleniem.
Praca na drugim piętrze. Brak wind i podjazdów.
Zakres zadań
- Weryfikowanie dokumentów rejestrujących zdarzenia, osoby i przedmioty.
- Rejestrowanie informacji w systemach informatycznych Policji.
- Analizowanie informacji w systemach informatycznych Policji.
- Weryfikowanie informacji w systemach informatycznych Policji.
- Prowadzenie zbiorów ewidencyjnych dokumentów źródłowych.
- Przygotowywanie dokumentów, pism.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „poufne” (lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych)
- Umiejętność obsługi komputera
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe