Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 18859
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca techniczno-administracyjno z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych,
- praca w siedzibie urzędu / możliwe również wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
- praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
- praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca siedząca w pozycji wymuszonej przed komputerem ekranowym,
- praca w niewielkich pokojach biurowych,
- brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
- brak oznaczeń dla osób niewidomych,
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Zakres zadań
- ewidencjonowanie i nadzorowanie majątku Urzędu,
- sporządzanie dokumentacji przyjęcia, naliczanie umorzeń, przygotowywanie dokumentów związanych ze sprzedażą, przekazaniem lub likwidacją majątku, uzgadnianie salda z oddziałem właściwym ds. rachunkowości,
- prowadzenie kontroli pod względem merytorycznym dowodów zakupu składników majątku,
- prowadzenie gospodarki pieczątek w Urzędzie i kart indywidualnego wyposażenia pracowników,
- prowadzenie ewidencji sprzętu użyczonego,
- opracowywanie materiałów do sprawozdań i analiz z realizowanych zadań.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, Kodeks postępowania administracyjnego, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
- znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej,
- znajomość rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego, w który wyposażone są jednostki budżetowe,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w obszarze gospodarki materiałowej,
- przeszkolenie z obsługi programów komputerowych dedykowanych do prowadzenia ewidencji składników majątku,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- umiejętność pracy w sytuacjach nieprzewidzianych,
- umiejętność obsługi pakietu w Microsoft Office w szczególności Word i Excel.