HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, firmy świadczącej usługi rzeczoznawcze z zakresu towarów rolno - spożywczych, do pracy stałej, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Inżynier ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bielsko- Biała
Obowiązki:
- Obsługa systemu informatycznego w zakresie działalności handlowej – wprowadzanie zamówień , potwierdzeń i innych dokumentów związanych ze sprzedażą produktów,
- praca w systemie ERP,
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne,
- biegła znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego w mowie i piśmie,
- doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą dokumentacji handlowej lub/ i sprzedaż produktów,
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- kandydat powinien charakteryzować się: dokładnością, skrupulatnością oraz sumiennością,
Oferujemy:
- Pakiet medyczny,
- umowa o pracę na okres próbny 6 miesięcy,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.