Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
International Key Account Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 1-13-28767/PC
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest prężnie działająca na polskim rynku firma, wywodząca się z branży FMCG (artykuły gospodarstwa domowego/home fragrance range).
Obecnie w związku z planowanym dalszym rozwojem firmy i ekspansją na rynki europejskie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko International Key Account Managera dedykowanego na kraje centralnej i zachodniej Europy.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało wprowadzenie portfolio produktów firmy na rynki zachodnie do kanału nowoczesnego (UK oraz inne kraje Europy) i nawiązanie współpracy handlowej z partnerami poza granicami kraju.
Zatrudniona osoba będzie raportować bezpośrednio do Zarządu Firmy.
Obecnie w związku z planowanym dalszym rozwojem firmy i ekspansją na rynki europejskie poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko International Key Account Managera dedykowanego na kraje centralnej i zachodniej Europy.
Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało wprowadzenie portfolio produktów firmy na rynki zachodnie do kanału nowoczesnego (UK oraz inne kraje Europy) i nawiązanie współpracy handlowej z partnerami poza granicami kraju.
Zatrudniona osoba będzie raportować bezpośrednio do Zarządu Firmy.
Wymagania:
- min.2-letnie doświadczenie w pracy na rynkach zachodnich (doświadczenie w pracy z sieciami na rynku brytyjskim będzie dużym atutem)
- doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi na stanowisku KAM (samodzielne prowadzenie negocjacji i rozmów biznesowych itp.)
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży artykułów gospodarstwa domowego, kosmetyków, chemii gospodarczej lub pokrewnej
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek niezbędny)
- znajomość drugiego języka europejskiego będzie dużym atutem
- nastawienie na osiąganie powierzonych zadań (nastawienie na sukces)
- dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista
- mobilność i gotowość do służbowych podroży
- doświadczenie w pracy z sieciami handlowymi na stanowisku KAM (samodzielne prowadzenie negocjacji i rozmów biznesowych itp.)
- mile widziane doświadczenie w pracy w branży artykułów gospodarstwa domowego, kosmetyków, chemii gospodarczej lub pokrewnej
- biegła znajomość języka angielskiego (warunek niezbędny)
- znajomość drugiego języka europejskiego będzie dużym atutem
- nastawienie na osiąganie powierzonych zadań (nastawienie na sukces)
- dobra organizacja pracy własnej oraz samodzielność w działaniu
- wysoka kultura osobista
- mobilność i gotowość do służbowych podroży
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz wkładu pracy (podstawa plus premie)
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennej pracy Handlowca (m.in. samochód slużbowy, laptop, komórka)
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze w doświadczonym zespole specjalistów
- pomoc w ewentualnej relokacji
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz wkładu pracy (podstawa plus premie)
- niezbędne narzędzia do wykonywania codziennej pracy Handlowca (m.in. samochód slużbowy, laptop, komórka)
- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze w doświadczonym zespole specjalistów
- pomoc w ewentualnej relokacji
Interesuje Cię ta oferta pracy? Prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłania CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/sprzedaz-marketing-logistyka/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.