Firma Saller jest międzynarodowym i odnoszącym duże sukcesy przedsiębiorstwem, kierowanym bezpośrednio przez właściciela, a jego podstawową działalnością jest kierowanie projektami/wynajem, zarządzanie nieruchomościami, zarządzanie budowami oraz zarządzanie centrami w ramach gospodarczych nieruchomości przeznaczonych na handel. W krajach takich jak Niemcy, Polska, Czechy i Słowacja zatrudniamy ponad 190 pracowników i tym samym jesteśmy niezawodnym partnerem zarówno dla naszych współpracowników jak i klientów. Udowadniamy to poprzez ciągły rozwój naszej firmy oraz poprzez oferowany profesjonalizm.
"Dzięki swojej pasji do nieruchomości także i TY możesz stać się częścią naszego międzynarodowego i odnoszącego sukcesy zespołu!"
dokumenty aplikacyjne prosimy przysyłać tylko w j. niemieckim
Do głównych zadań osób na tym stanowisko będzie należało:
- kierowanie procesem budowlanym podczas realizacji nowych inwestycji
- organizacja dokumentacji technicznej, sporządzanie koncepji
- sporządzanie przedmiaru robót i specyfikacji tchnicznych
- negocjacja umów oraz zlecenie realizacji
- tworzenie kosztorysów i zarządzanie budżetem przydzielonym do projektów (nadzór nad przestrzeganiem terminów, dyscypliny finansowej oraz dbałość o jakość wykonania)
- Zapewnienie przestrzegania planu wykonawczego budowy przy wspólpracy z zespołem projektowym
- Wizyty na budowie raz lub dwa razy w tygodniu, poza tym działalności administracyjne w głównej siedzibie w Weimarze, uczestniczenie w cotygodniowych zebraniach
- komunikacja z urzędami i najemcami
- kontrola finansowo-księgowa
- sporządzanie sprawozdań dotyczących realizacji inwestycji
Od kandytatów oczekujemy:
- ukończonych studiów wyższych w zakresie budownictwa lub równorzędne (architekt z doświadczeniami w kierowaniu lub nadzorowaniu robót budowlanych, inżynier elektryk lub inżynier w kierunku techniki zaopatrzenia)
- co najmniej dwóch lat doświadczenia zowodowego
- dobrej znajomości z zakresu wznoszenia nowych i przebudowy istniejących objektów.
- podstawowej znajomości przepisów z zakresu ochrony przeciwpożarowej oraz utylicacji materiałów rozbiórkowych
- dobrej znajomości pakietu MS Office, szczególnie Excel i Outlook
- znajomości języka polskiego oraz gotowości do uczenia się języka niemieckiego na kursie finansowanym przez pracodawcę
- samodzielności i dobrej organizacji pracy
- zdolności negocjacyjne i asertywności
- zaangażowania oraz nastawienia usługowego
- pewności siebie, umiejętności pracy w zespole jak i pod presją czasu
- gotowości do kilkudniowych wyjazdów służbowych w obrębie lokalizacji naszych projektów
Co oferujemy:
- wdrożenie do pracy i szkolenia w centrali w Niemczech
- karta Multisport
- pakiet medyczny
- praca w stale rozwijającej się, międzynarodowej firmie
- pewne miejsce pracy, niezależne od sytuacji rynkowej
- nowoczesne I innowacyjne biuro oraz ergonomiczne stanowiska pracy
- imprezy firmowe
Poznaj
ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K.
Dlaczego warto?
Grupa Saller jest właścicielem nieruchomości komercyjnych w Niemczech, Czechach , Polsce i na Słowacji. Podtsawową działalnością firmy jest planowanie, kierowanie pracami budowlanymi, wynajem oraz zarządzanie własnymi parkami i centrami handlowymi. Funkcjonująca od prawie 40 lat firma jest kieowana bezpośrednio przez właścicieli i stale ekspanduje na rynku. Łączna powierzchnia najmu grupy Saller w Europie wynosi 1,5 mln m2.
Proces rekrutacji
- Krok Zbieranie CV
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy