Ogłoszenie numer: 1812440, z dnia 2017-10-30
Klient portalu Praca.pl
Do naszego Oddziału w Polsce poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Przasnysz
Opis stanowiska
- Ocena i instalacja wewnętrznych i zewnętrznych urządzeń komputerowych i sieciowych, m.in.: monitory, klawiatury, myszki, drukarki, faxy, skanery, routery, routery bezprzewodowe, przełączniki sieciowe, zapory sieciowe, szafy serwerowe, telefonia IP, sprzęt do videokonferencji, itp.
- Naprawa komputerów w razie awarii, a także administracja systemów Windows oraz Mac
- Bieżące wsparcie użytkowników
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w serwisowaniu komputerów PC i laptopów
- Dyplom ukończenia uczelni wyzszej
- Doświadczenie w pracy z programami antywirusowymi i antyszpiegowskimi
- Znajomość sieci TCP/IP, DNS, DHCP, VPN i RDP
- Umiejętność rozwiązywania problemów z OS i siecią
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym –warunek konieczny
- Samodzielność i dobrze rozwinięta umiejętność organizacji czasu pracy
- Zorientowanie na użytkownika końcowego
Dodatkowym atutem będą:
- Certyfikacja Lenovo celu zapewnienia wsparcia w ramach gwarancji i poza nią
- Znajomość platformy Windows 7-10
- Doświadczenie w pacy z jednm z systemów tiketowych takich jak Remedy, SNOW
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT o zasięgu globalnym
- Jednozmianowy tryb pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- Pracę jako samodzielny specjalista techniczny
- Otwartą komunikację
- Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowym, nieformalnym środowisku
- Możliwość realnego wpływu na rozwój firmy i wdrażanie własnych pomysłów
- Pakiet benefitów współfinansowanych przez pracodawcę: kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną dla pracownika i członków rodziny, ubezpieczenie grupowe
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.