Opis stanowiska:
• sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę w wyznaczonym regionie,
• kompleksowa obsługa klientów obejmująca przygotowanie i prezentację oferty oraz profesjonalne doradztwo w zakresie wyboru właściwego rozwiązania technicznego,
• budowanie portfela klientów w oparciu o istniejąca bazę kontaktów oraz utrzymywanie długofalowych relacji,
• realizacja indywidualnych celów sprzedażowych oraz raportowanie wyników,
• dbanie o jakość sprzedaży i utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji klientów
• wyszukiwanie nowych obszarów sprzedaży,
• pozyskiwanie nowych klientów i rozwijanie sprzedaży w dedykowanych branżach lub powierzonym terenie.
Wymagania:
• wykształcenie wyższe techniczne, mile widziane z zakresu elektryki,
• min. 3 lata doświadczenie w pracy na takim samym lub pokrewnym stanowisku (preferowane w branży elektrycznej),
• umiejętności prowadzenia rozmów handlowych,
• samodzielność i inicjatywa oraz nastawienie na realizację zadań,
• bardzo dobra organizacji pracy własnej,
• optymizm, otwartość i zaangażowanie,
• komunikatywna znajomość języka angielskiego,
• gotowość do odbywania częstych podróży służbowych.
Oferta:
• stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie z branży elektrycznej,
• niezbędne narzędzia pracy - samochód, telefon, laptop,
• atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.